Постійне посилення кризових тенденцій у соціально-економічному розвитку обумовлює необхідність цифрової
організаційної оптимізації бізнес-процесів підприємницьких структур. На основі GAP-аналізу діяльності логістичних
підприємств визначено дві основні проблеми: зменшення доходів та високий рівень собівартості послуг. За сучасних
умов для підприємств відповідного типу доцільно обирати стратегію обмеженого зростання. В межах зазначеної
стратегії розроблено два основних напрями оптимізації бізнес-процесів. Перший напрям, спрямований на зменшення
обсягів витрат, передбачає організацію дистанційної роботи офісного персоналу. Другий напрям спрямований на
горизонтальне стиснення бізнес-процесів за рахунок автоматизації комунікацій між співробітниками і клієнтами.
The constant strengthening of crisis trends in socio-economic development makes it necessary to digitally optimize the business
processes of business structures. Based on the GAP-analysis of the activities of logistics companies, two main problems have
been identified: reduced revenues and high levels of service costs. In modern conditions, it is advisable to choose a strategy of
limited growth for enterprises of this type. Within the framework of this strategy, two main directions of business process
optimization have been developed. The first direction, aimed at reducing costs, involves the organization of remote work of
office staff. The second direction is aimed at horizontal compression of business processes by automating communications
between employees and customers.