eONPUIR

Фокусне формування інноваційно-інформаційної основи стратегії управління промисловим підприємством в економіці знань

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Му Цзяньмін
dc.contributor.author Mu Jianming
dc.date.accessioned 2023-06-27T07:18:26Z
dc.date.available 2023-06-27T07:18:26Z
dc.date.issued 2021-02-10
dc.identifier.citation Му Цзяньмін. Фокусне формування інноваційно-інформаційної основи стратегії управління промисловим підприємством в економіці знань / Му Цзяньмін // Економ. журн. Одес. політехн. ун-ту = Economic journal Odesa polytechnic university. – 2021. – № 1 (15). – С. 113–121. uk
dc.identifier.issn 2521-6384 (Online)
dc.identifier.issn 2521-103X (Print)
dc.identifier.uri 10.15276/EJ.01.2021.14
dc.identifier.uri 10.5281/zenodo.5201648
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13735
dc.description.abstract Innovation and information have recently become important factors in the development of industrial production, stimulating the growth of its knowledge intensity, and their commercialization has become a mandatory part of the economy. This requires appropriate changes in the management strategy of the industrial enterprise. The management strategy in the knowledge economy should not only take into account such circumstances, but also introduce new ways and mechanisms to use the opportunities of the external environment to ensure the development of the enterprise. Given the lack of own resources, this requires the full use of the opportunities of the external environment and potential business partners, whose circle has expanded significantly. Criteria for finding and selecting business partners for sharing resources of the external environment that will allow them to develop and function effectively on the basis of coordination of strategies of the development and balance of interests are necessary. en
dc.description.abstract Інновації та інформація останнім часом перетворилися на важливі чинники розвитку промислового виробництва, що стимулюють зростання його наукоємності, а їх комерціалізація стала обов’язковою частиною економіки. Це потребує відповідних змін стратегії управління промисловим підприємством. Cтратегія управління в економіці знань має не лише враховувати такі обставини, а й запроваджувати нові шляхи і механізми використання можливостей зовнішнього середовища для забезпечення розвитку підприємства. За умов нестачі власних ресурсів для цього потрібно максимально повно використовувати можливості зовнішнього середовища та потенційних бізнес-партнерів, коло яких значно розширилося. Потрібні критерії пошуку та вибору бізнес-партнерів для спільного використання ресурсів зовнішнього середовища, які дозволятимуть їм розвиватися і ефективно функціонувати на основі узгодження стратегій свого розвитку і балансування інтересів. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject focus en
dc.subject formation en
dc.subject innovation and information en
dc.subject strategy en
dc.subject management en
dc.subject enterprise en
dc.subject economy en
dc.subject фокус en
dc.subject формування en
dc.subject інноваційно-інформаційна en
dc.subject стратегія en
dc.subject управління en
dc.subject підприємство en
dc.subject економіка en
dc.title Фокусне формування інноваційно-інформаційної основи стратегії управління промисловим підприємством в економіці знань
dc.title.alternative Innovation and information basis focus formation of industrial enterprise management strategy in knowledge economy
dc.type Article en
opu.citation.journal Economic journal Odessa polytechnic university en
opu.citation.firstpage 113 en
opu.citation.lastpage 121 en
opu.citation.issue N1(15), 2021 en
opu.staff.id mu.tszianmin@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию