eONPUIR

Бухгалтерський облік операцій з рекламними продуктами: особливості організації у рекламного агенства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лисюк, А. В.
dc.contributor.author Lysjuk, A.
dc.date.accessioned 2017-03-01T19:01:01Z
dc.date.available 2017-03-01T19:01:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лисюк, А. В. Бухгалтерський облік операцій з рекламними продуктами: особливості організації у рекламного агенства / А. В. Лисюк // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 1 (17). – С. 242–247. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1381
dc.language.iso uk
dc.title Бухгалтерський облік операцій з рекламними продуктами: особливості організації у рекламного агенства
dc.title.alternative Accounting of transactions with promotional products: organizational features in advertising agency
dc.type Article
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу
opu.citation.firstpage 242
opu.citation.lastpage 247
opu.citation.issue №1(17)
opu.staff.id alena_lysuk@mail.ru


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию