Застосування програмних засобів під час навчання поширене у багатьох галузях знань. Однак у сфері навчання вокальній майстерності існуючі програми не завжди точно визначають заспівану виконавцем ноту. Викладач, здійснюючи заняття у класі, по черзі здійснює прослуховування кожного з учнів та дає рекомендації. За такого підходу на початковому етапі навчання проходить тривалий період розвитку музичного слуху. Ефект біологічної зворотний зв'язок корисний у сфері навчання музикантів, що підводить до необхідності розробки системи розпізнавання нот з високою точністю. Існуючі комерційні програми, що реалізують функцію навчання співу, відрізняються низькою точністю розпізнавання заспіваних виконавцем нот.
The use of software in learning is common in many fields of knowledge. However, in the field of vocal skills, existing programs do not always accurately determine the note sung by the performer. The teacher, while conducting classes in the classroom, in turn listens to each of the students and gives recommendations. With this approach at the initial stage of learning is a long period of development of musical hearing. The effect of biological feedback is useful in the field of music education, which leads to the need to develop a system of recognition of notes with high accuracy. Existing commercial programs that implement the function of teaching singing are characterized by low accuracy of recognition of notes sung by the performer