eONPUIR

Брендинг як основний інструмент маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Климова, Єлизавета Ігорівна
dc.contributor.author Klymova, Yelyzaveta
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Marina
dc.date.accessioned 2023-07-14T12:44:17Z
dc.date.available 2023-07-14T12:44:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Климова, Є. І. Брендинг як основний інструмент маркетингу / Є. І. Климова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 317-318. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13971
dc.description.abstract Розглянуто складові та переваги брендингу як одного з найважливіших інструментів маркетингу. Актуальність брендингу в сучасному світі надзвичайно важлива і постійно зростає, оскільки останній допомагає створити емоційний зв'язок зі споживачами та сприяє залученню нових клієнтів. Він дозволяє створити позитивне враження, підвищити довіру та виокремитися з-поміж конкурентів, створюючи унікальну ідентичність. en
dc.description.abstract The components and advantages of branding as one of the most important marketing tools are considered. The relevance of branding in today's world is extremely important and constantly growing, as the latter helps to create an emotional connection with consumers and helps attract new customers. It allows you to create a positive impression, increase trust and stand out from the competition, creating a unique identity. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject брендинг en
dc.subject бренд en
dc.subject емоції en
dc.subject асоціації en
dc.subject маркетинг en
dc.subject конкуренти en
dc.subject branding en
dc.subject brand en
dc.subject emotions en
dc.subject associations en
dc.subject marketing en
dc.subject competitors en
dc.title Брендинг як основний інструмент маркетингу en
dc.title.alternative Branding as the main marketing tool en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 317 en
opu.citation.lastpage 318 en
opu.citation.conference Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en
opu.conference.dates 10-17 травня 2023 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию