eONPUIR

Значення паблікрилейшнз у брендингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Одинець, Катерина Олександрівна
dc.contributor.author Odynets, Kateryna
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna
dc.date.accessioned 2023-07-15T12:44:56Z
dc.date.available 2023-07-15T12:44:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Одинець, К. О. Значення паблікрилейшнз у брендингу / К. О. Одинець ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 322-324. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13973
dc.description.abstract У сучасному бізнесі паблікрилейшнз є важливим елементом в брендингу компанії. Він дозволяє створити позитивний імідж компанії, залучити увагу до її продуктів та послуг, зберегти довіру клієнтів, управляти кризовими ситуаціями, підтримувати розвиток іміджу та створити бренд-лідера в своїй галузі. Успішні бренди розуміють значення паблікрилейшнз і інвестують у цей напрямок, розробляючи ефективні стратегії комунікації та співпрацюючи зі спеціалістами у цій галузі. en
dc.description.abstract Іn modern business, public relations is an important element in company branding. It allows you to create a positive image of the company, attract attention to its products and services, maintain customer trust, manage crisis situations, support image development and create a brand leader in your field. Successful brands understand the importance of public relations and invest in this direction, developing effective communication strategies and collaborating with specialists in this field. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject паблікрилейшнз en
dc.subject брендинг en
dc.subject імідж компанії en
dc.subject стратегія комунікації en
dc.subject громадськість en
dc.subject довіра клієнтів en
dc.subject співпраця en
dc.subject publicrelations en
dc.subject branding en
dc.subject companyimage en
dc.subject communication strategy en
dc.subject public en
dc.subject customertrust en
dc.subject cooperation en
dc.title Значення паблікрилейшнз у брендингу en
dc.title.alternative Significance of publicrelations in branding en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 322 en
opu.citation.lastpage 324 en
opu.citation.conference Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en
opu.conference.dates 10-17 травня 2023 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию