eONPUIR

Формування лояльності споживачів до бренду

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Присяжнікова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.author Prysiazhnikova, Kateryna
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna
dc.date.accessioned 2023-07-17T07:21:33Z
dc.date.available 2023-07-17T07:21:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Присяжнікова, К. С. Формування лояльності споживачів до бренду / К. С. Присяжнікова ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 328-331. uk
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13976
dc.description.abstract Лояльність споживачів є важливим фактором для успішного бренду. Для формування лояльності необхідно мати чітку стратегію позиціонування бренду, яка підкреслює його унікальність та відповідає потребам цільової аудиторії. Крім того, необхідно надавати споживачам позитивний досвід взаємодії з брендом, який формує позитивне сприйняття бренду. Ключовими елементами формування лояльності є надання якісних продуктів та послуг, які відповідають потребам та очікуванням споживачів. en
dc.description.abstract Customer loyalty is an important factor for a successful brand. To build loyalty, it is necessary to have a clear brand positioning strategy that emphasizes its uniqueness and meets the needs of the target audience. In addition, it is necessary to provide consumers with a positive experience of interaction with the brand, which forms a positive perception of the brand. The key elements of building loyalty are the provision of quality products and services that meet the needs and expectations of consumers. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject формування лояльності en
dc.subject споживачі en
dc.subject бренд en
dc.subject маркетингова стратегія en
dc.subject позиціонування en
dc.subject взаємодія en
dc.subject formation of loyalty en
dc.subject support en
dc.subject brand en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject positioning en
dc.subject interaction en
dc.title Формування лояльності споживачів до бренду en
dc.title.alternative Formation of consumer loyalty to the brand en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 228 en
opu.citation.lastpage 331 en
opu.citation.conference Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en
opu.conference.dates 10-17 травня 2023 р. en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию