Аннотация:
Глазкова Єлизавета Едуардівна. Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації. Кваліфікаційна робота на правах рукопису.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023.
У першому розділі «Комунікаційна політика як складовий елемент маркетингу»: досліджено сутність та завдання комунікаційної політики; надано основні інструменти маркетингової комунікаційної політики; розглянуто інтегровані маркетингові комунікації.
У другому розділі «Дослідження діяльності АН «Президент»: надана загальна характеристика АН «Президент»; організаційна структура підприємства; проведено аналіз маркетингової діяльності АН «Президент».
У третьому розділі «Удосконалення комунікаційної політики АН «Президент», обґрунтовано формування політики комунікації та заходи вдосконалення комунікаційної політики АН «Президент».