eONPUIR

Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Глазкова, Єлізавета Едуардівна
dc.date.accessioned 2023-07-18T10:49:10Z
dc.date.available 2023-07-18T10:49:10Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13986
dc.description.abstract Глазкова Єлизавета Едуардівна. Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації. Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». – Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Комунікаційна політика як складовий елемент маркетингу»: досліджено сутність та завдання комунікаційної політики; надано основні інструменти маркетингової комунікаційної політики; розглянуто інтегровані маркетингові комунікації. У другому розділі «Дослідження діяльності АН «Президент»: надана загальна характеристика АН «Президент»; організаційна структура підприємства; проведено аналіз маркетингової діяльності АН «Президент». У третьому розділі «Удосконалення комунікаційної політики АН «Президент», обґрунтовано формування політики комунікації та заходи вдосконалення комунікаційної політики АН «Президент». en
dc.subject маркетинг, управління маркетингом організації, комунікаційна політика, маркетингові комунікації, маркетингові стратегії en
dc.title Удосконалення управління маркетинговою комунікаційною політикою організації en
dc.title.alternative Improvement of management of marketing communication policy of the organization en
dc.type Other en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию