Аннотация:
Мущак О.В Удосконалення системи PR-кампанії на торговельному підприємстві. ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». ‒ Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023.
У першому розділі «Теоретична основа використання PR-технологій в роботі сучасних бізнес-організацій» досліджено: історія виникнення та застосування PR-технологій в приватному бізнесі, класифікація сучасних PR-технологій суб’єктів бізнес-середовища, світові та європейські стандарти PR.
У другому розділі «Сучасний стан та аналіз фінансових результатів ПП «Причал»» розглянуто організаційно-правова характеристика підприємства, економіко-фінансові показники діяльності підприємства, дослідження маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку харчових продуктів.
У третьому розділі «Удосконалення системи PR-кампанії на ПП «Причал» обґрунтовано визначення основних напрямів впровадження PR-заходів за для удосконалення діяльності ПП «Причал», впровадження системи управління взаємовідносинами із клієнтами у діяльність торгівельного підприємства