eONPUIR

Удосконалення системи PR-кампанії на торговельному підприємстві

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мущак, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-18T10:52:36Z
dc.date.available 2023-07-18T10:52:36Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13998
dc.description.abstract Мущак О.В Удосконалення системи PR-кампанії на торговельному підприємстві. ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». ‒ Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретична основа використання PR-технологій в роботі сучасних бізнес-організацій» досліджено: історія виникнення та застосування PR-технологій в приватному бізнесі, класифікація сучасних PR-технологій суб’єктів бізнес-середовища, світові та європейські стандарти PR. У другому розділі «Сучасний стан та аналіз фінансових результатів ПП «Причал»» розглянуто організаційно-правова характеристика підприємства, економіко-фінансові показники діяльності підприємства, дослідження маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку харчових продуктів. У третьому розділі «Удосконалення системи PR-кампанії на ПП «Причал» обґрунтовано визначення основних напрямів впровадження PR-заходів за для удосконалення діяльності ПП «Причал», впровадження системи управління взаємовідносинами із клієнтами у діяльність торгівельного підприємства en
dc.subject підприємство, система, PR-кампанія, торговельне підприємство, маркетингова діяльність en
dc.title Удосконалення системи PR-кампанії на торговельному підприємстві en
dc.title.alternative Improvement of the PR campaign system at the trade enterprise en
dc.type Other en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию