Аннотация:
Новак О. Г. Розробка маркетингової стратегії на автотранспортному підприємстві. ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису.
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». ‒ Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023.
У першому розділі «Теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства» досліджено: Сутність і зміст поняття маркетингової стратегії, класифікація сучасних PR-технологій суб’єктів бізнес-середовища, світові та європейські стандарти PR.
У другому розділі «Аналіз та оцінка фінансового діяльності ТОВ «Аламак-Транс» розглянуто організаційно-правова характеристика підприємства, економіко-фінансові показники діяльності підприємства, оцінка та аналіз ефективності маркетингової стратегії ТОВ «Аламак-Транс».
У третьому розділі «Система заходів удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Аламак-Транс» застосовані технології Інтернет-маркетингу в процесі формування маркетингової стратегії підприємства», рекомендовано щодо діджиталізації процесу комунікації та надання послуг для клієнтів дилерського центру.