eONPUIR

Розробка маркетингової стратегії на автотранспортному підприємстві

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Новак, Олександр Геннадійович
dc.date.accessioned 2023-07-18T10:52:50Z
dc.date.available 2023-07-18T10:52:50Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13999
dc.description.abstract Новак О. Г. Розробка маркетингової стратегії на автотранспортному підприємстві. ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». ‒ Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства» досліджено: Сутність і зміст поняття маркетингової стратегії, класифікація сучасних PR-технологій суб’єктів бізнес-середовища, світові та європейські стандарти PR. У другому розділі «Аналіз та оцінка фінансового діяльності ТОВ «Аламак-Транс» розглянуто організаційно-правова характеристика підприємства, економіко-фінансові показники діяльності підприємства, оцінка та аналіз ефективності маркетингової стратегії ТОВ «Аламак-Транс». У третьому розділі «Система заходів удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Аламак-Транс» застосовані технології Інтернет-маркетингу в процесі формування маркетингової стратегії підприємства», рекомендовано щодо діджиталізації процесу комунікації та надання послуг для клієнтів дилерського центру. en
dc.subject підприємництво, маркетингова стратегія, інтернет маркетинг, CRM-системи. en
dc.title Розробка маркетингової стратегії на автотранспортному підприємстві en
dc.title.alternative Development of a marketing strategy at a motor vehicle enterprise en
dc.type Other en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию