Аннотация:
Навчальний курс «Історія маркетингової думки» є вибірковою професійно-орієнтованою дисципліною, передбаченою планом підготовки бакалаврів за спеціальністю 075 «Маркетинг». Навчальним планом передбачено виконання здобувачами РР. Значення РР полягає у тому, що в процесі її виконання здобувачі досконало вивчають різноманітну літературу з проблематики історії маркетингової думки, історії виникнення маркетингу та його еволюції, погляди вчених, практичний досвід. Здобувачі виконуючи реферат отримують навички самостійного підбору необхідного конкретного матеріалу, вміння його аналізувати, навчаються логічне та чітко викладати свої думки.
Все це допомагає здобувачам не тільки розширити та поглибити знання з дисципліни, але й надає їм навички наукового дослідження та самостійного письмового викладання найбільш важливих проблем історії маркетингової думки.
Методичні вказівки враховують державні стандарти, що містяться в освітньо-кваліфікаційних характеристиках і освітньо-професійних програмах підготовки фахівців.
Дані методичні вказівки мають за мету допомогти здобувачам зв’язувати питання щодо сутності та правил виконання РР з дисципліни «Історія маркетингової думки».