eONPUIR

Optimization of power dispatching schedule of a charging station based on a micro grid with a photovoltaic module

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Lavrenova, Yelyzaveta R.
dc.contributor.author Лавренова, Єлизавета Русланівна
dc.contributor.author Denysiuk, Serhii P.
dc.contributor.author Денисюк, Сергій Петрович
dc.date.accessioned 2023-12-23T18:51:46Z
dc.date.available 2023-12-23T18:51:46Z
dc.date.issued 2023-12-20
dc.identifier.issn 2617-4316
dc.identifier.issn 2663-7723
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14214
dc.description.abstract The world is on a course toward total electrification of vehicles. In the near future, most vehicles will run on electric power. One of the main reasons for users' dissatisfaction with electric vehicles is the lack of public direct current charging stations. Since electric vehicles charging can cause an additional increase in peak load on the grid, the optimal solution is direct current charging stations with photovoltaic generation with a micro grid architecture. If the charging station has a connection to the public grid, then, provided that the solar energy and storage system are optimally utilized, the station aggregator's profit can be increased by selling excess energy to the grid. This paper analyzes the charging habits of customers at direct current charging stations. It was found that the peak demand for charging is observed around 9:00 and 14:00-17:00, the same time as the general peak load on the grid. Thus, the peak charging demand coincides with the peak grid load and increases the net peak of the system. However, this excess demand on the system in the form of charging load can be met by the installed solar photovoltaic system, as the output power of the photovoltaic system is sufficient to meet the charging demand during the peak hours of solar radiation. Thus, for the considered direct current charging station, the optimization problem of dynamic economic dispatch was formulated, since the generation and load schedules change over time. The goal of optimization is to minimize the cost of primary energy. This problem, formalized as a mixed integer linear programming problem, was solved using the interior-point solver of the GEKKO library in Python. Four scenarios for the operation of the station were worked out, in summer and winter, with a fixed and dynamic electricity tariff. According to the results of the study, it was found that in the conditions of a fixed tariff in the summer, the cost of primary energy can be reduced 2.5 times, in fact, increase profits, thanks to the sale of electricity to the public grid. In winter, the use of the optimization algorithm of the station will provide an insignificant cost savings due to low photovoltaic generation. Under the conditions of a dynamic tariff that corresponds to the prices on the day-ahead market, using the optimization algorithm, it was found that for this experimental variant of the station's operation, the maximum profit in summer will be 207.60 UAH, while in winter the cost of primary energy will be 177.47 UAH. The results obtained indicate that the operation of a charging station under dynamic tariffs in the day-ahead market in Ukraine is a promising direction for the development of charging infrastructure in the country and proves the possibility of efficient use of renewable energy sources. Thus, this paper analyzes the global experience of developing charging stations based on micro grids, the integration of renewable energy sources into them, and approaches to building electricity dispatch schedules. The financial feasibility of the station's operation in the context of the electricity market in Ukraine was also investigated. en
dc.description.abstract У світі взято курс на тотальну електрифікацію автомобілів. У недалекому майбутньому більшість авто будуть працювати на електрозаряді. Однією з головних причин невдоволеності користувачів електромобілями є нестача громадських зарядних станцій постійного струму. Оскільки зарядка електромобілів може спричинити додаткове зростання пікового навантаження на мережу, оптимальним рішенням є зарядні станції постійного струму з фотоелектричною генерацією з архітектурою мікромережі. Якщо зарядна станція має підключення до громадської мережі, тоді за умови оптимального використання сонячної енергії та системи зберігання можна збільшення прибуток агрегатора станції, завдяки продажу надлишкової енергії в мережу. В цій роботі проаналізовано звички клієнтів до заряджання на станціях постійного струму. Було виявлено, що пік попиту на зарядку спостерігається близько 9 та 14-17 годинами, в той самий час, коли припадає пікове навантаження на мережу. Таким чином, пік попиту на зарядку збігається з піковим навантаженням мережі та збільшує чистий пік системи. Однак цю надлишкову потребу в системі у формі зарядного навантаження можна задовольнити за допомогою встановленої сонячної фотоелектричної установки, оскільки вихідної потужності сонячної фотоелектричної енергії достатньо для задоволення потреб у зарядці в години пік сонячного випромінювання. Таким чином для розглянутої зарядної станції постійного струму було сформульовано оптимізаційну задачу dynamic economic dispatch, оскільки графіки генерації та навантаження змінюються в часі. Метою оптимізації є мінімізація вартості первинної енергії. Дану задачу, формалізовану як задачу змішаного цілочисельного лінійного програмування було розв’язано за допомогою розв’язувача interior-point solver бібліотеки GEKKO, на мові Python. Було опрацьовано чотири сценарії роботи станції, влітку та взимку, з фіксованим та динамічним тарифом на електроенергію. За результатами дослідження виявлено, що в умовах фіксованого тарифу влітку вартість первинної енергії можна зменшити в 2.5 рази, фактично збільшити прибуток, завдяки продажу електроенергії у громадську мережу. Взимку використання оптимізаційного алгоритму роботи станції забезпечить незначну економію коштів, що обумовлено низькою фотоелектричною генерацією. В умовах динамічного тарифу, який відповідає цінам на ринку на добу наперед, застосувавши оптимізаційний алгоритм було знайдено, що для даного експериментального варіанту роботи станції максимальний прибуток влітку складе 207,60 грн, взимку вартість первинної енергії складе 177,47 грн. Отримані результати свідчать про те, що робота зарядної станції за умови динамічних тарифів на ринку на добу наперед в Україні є перспективним напрямом розвитку зарядної інфраструктури в країні і доводить можливості ефективного використання відновлюваних енергоресурсів. Таким чином в цій роботі було проаналізовано світовий досвід розбудови зарядних станцій на основі мікромереж, інтеграція в них ВДЕ та підходи до побудови графіків диспетчеризації електроенергії. Також було досліджено фінансову спроможність роботи станції в умовах функціонування ринку електричної енергії в Україні. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessа Polytechnic National University en
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject direct current charging station en
dc.subject photovoltaic generation en
dc.subject micro grid en
dc.subject power dispatching schedule en
dc.subject mixed integer linear programming optimization en
dc.subject електромобілі en
dc.subject зарядна станція постійного струму en
dc.subject фотоелектрична генерація en
dc.subject мікромережа en
dc.subject графік диспетчеризації електроенергії en
dc.subject алгоритм змішаного цілочисельного лінійного програмування en
dc.title Optimization of power dispatching schedule of a charging station based on a micro grid with a photovoltaic module en
dc.title.alternative Оптимізація графіка диспетчеризації потужності зарядної станції на основі мікромережі з фотоелектричним модулем en
dc.type Article en
opu.citation.journal Applied Aspects of Information Technology en
opu.citation.volume 4 en
opu.citation.firstpage 391 en
opu.citation.lastpage 403 en
opu.citation.issue 6 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию