eONPUIR

Переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Булгару, Ірина Валеріївна
dc.contributor.author Bulharu, Iryna Valerievna
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna Vasylivna
dc.date.accessioned 2024-05-23T08:21:56Z
dc.date.available 2024-05-23T08:21:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Булгару І. В. Переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду / Ірина Валеріївна Булгару ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 48-50. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14403
dc.description.abstract Бренд вважається ключовим стратегічним активом підприємства, а стратегія його розвитку виступає ефективним інструментом управління конкурентоспроможністю. Розширення бренду або капіталу бренду, є важливою складовою стратегії управління активами. Це процес випуску нових продуктів під відомою торговою маркою з використанням її сильних сторін для задоволення потреб споживачів, при цьому це також ефективний спосіб розвитку та випередження конкурентів. За умови продуманої реалізації, вони є потужним інструментом для використання капіталу бренду, розширення ринків і стимулювання зростання. Розглянуто переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду, передумови їх використання. en
dc.description.abstract A brand is considered a key strategic asset of an enterprise, and its development strategy is an effective tool for managing competitiveness. Brand extension, or brand equity, is an important component of an asset management strategy. This is the process of launching new products under a well-known brand name using its strengths to meet consumer needs, while it is also an effective way to develop and stay ahead of competitors. When executed well, they are a powerful tool for leveraging brand equity, expanding markets and driving growth. Advantages and risks of brand expansion and stretching strategies, prerequisites for their use are considered. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject бренд en
dc.subject стратегія розтягування бренду en
dc.subject товар en
dc.subject стратегія розширеннябренду en
dc.subject імідж en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject brand stretching strategy en
dc.subject product en
dc.subject brand extension strategy en
dc.title Переваги та ризики стратегій розширення та розтягування бренду en
dc.title.alternative Benefits and risks of brand extension and stretching strategies en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 48 en
opu.citation.lastpage 50 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id m.v.kirnosova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию