eONPUIR

Особливості маркетингової товарної політики на ринку супермаркетів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Присяжнікова, Катерина Сергіївна
dc.contributor.author Prysiazhnikova, Kateryna Sergiivna
dc.contributor.author Кірносова, Марина Василівна
dc.contributor.author Kirnosova, Maryna Vasylivna
dc.date.accessioned 2024-05-29T07:39:53Z
dc.date.available 2024-05-29T07:39:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Присяжнікова К. С. Особливості маркетингової товарної політики на ринку супермаркетів / Катерина Сергіївна Присяжнікова ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 86-87. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14445
dc.description.abstract Сучасний ринок супермаркетів є складним і конкурентним середовищем, він зазнає постійних змін та вимагає постійного вдосконалення. Швидкий розвиток на ринку супермаркетів створює потребу в глибокому розумінні особливостей маркетингової товарної політики для забезпечення успішної конкурентоспроможностімереж супермаркетів. Компанії змушені постійно поліпшувати свою маркетингову товарну політику для залучення та утримання клієнтів, адже вонаєодним із головних інструментів у досягненні цієї мети. en
dc.description.abstract Today's supermarket market is a complex and competitive environment, subject to constant change and requiring continuous improvement. The rapid development of the supermarket market creates a need for a deep understanding of the specifics of marketing product policy to ensure the successful competitiveness of supermarket chains. Companies are forced to constantly improve their product marketing policy to attract and retain customers, as it is one of the main tools in achieving this goal. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject маркетингова товарна політика en
dc.subject ринок en
dc.subject завдання en
dc.subject супермаркет en
dc.subject стратегія en
dc.subject marketing product policy en
dc.subject market en
dc.subject tasks en
dc.subject strategy en
dc.subject supermarket en
dc.title Особливості маркетингової товарної політики на ринку супермаркетів en
dc.title.alternative Peculiarities of marketing product policy in the supermarket market en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 86 en
opu.citation.lastpage 87 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id m.v.kirnosova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию