eONPUIR

Роль штучного інтелекту в системі менеджменту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Онищук, Олександра Олександрівна
dc.contributor.author Onyshchuk, Oleksandra Oleksandrivna
dc.contributor.author Продіус, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Prodius, Oksana Ivanivna
dc.date.accessioned 2024-05-30T08:41:22Z
dc.date.available 2024-05-30T08:41:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Онищук О. О. Роль штучного інтелекту в системі менеджменту / Олександра Олександрівна Онищук ; наук. керівник Оксана Іванівна Продіус // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 108-110. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14459
dc.description.abstract впровадження штучного інтелекту у систему менеджменту стає все більш актуальною тенденцією, що відкриває широкі можливості для оптимізації та покращення бізнес-процесів. ШІ-системи здатні автоматизувати рутинні завдання, аналізувати великі обсяги даних, приймати обґрунтовані рішення та прогнозувати майбутні тренди, що може суттєво підвищити ефективність роботи менеджерів на всіх рівнях. Однак застосування штучного інтелекту несе за собою певну складність: з одного боку це може покращити ефективність, продуктивність та прийняття рішень за рахунок аналізу даних, прогнозування та автоматизації, з іншого боку - виникають питання щодо етики, прозорості та впливу на зайнятість. en
dc.description.abstract The introduction of artificial intelligence into the management system is becoming an increasingly relevant trend, which opens up wide opportunities for optimising and improving business processes. AI systems are able to automate routine tasks, analyse large amounts of data, make informed decisions and predict future trends, which can significantly increase the efficiency of managers at all levels. However, the use of artificial intelligence brings with it a certain complexity: on the one hand, it can improve efficiency, productivity and decision-making through data analysis, forecasting and automation, while on the other hand, it raises questions about ethics, transparency and employment impact. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject штучний інтелект en
dc.subject менеджмент en
dc.subject компанія en
dc.subject маркетинг en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject marketing en
dc.subject management en
dc.subject company en
dc.title Роль штучного інтелекту в системі менеджменту en
dc.title.alternative The role of artificial intelligence in the management system en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 108 en
opu.citation.lastpage 110 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки" en
opu.staff.id o.i.prodius@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию