Аннотация:
Під час експлуатації мостових кранів часто
виникають поломки основних деталей через перевантаження. Тому
для уникнення таких поломок містові крани обладнують захисними
пристроями від перевантаження.
У системі захисту мостових кранів від перевантаження слід
передбачити захист від пікових і систематичних перевантажень,
забезпечуючи високу точність захисту, яка оцінюється коефіцієнтом
точності. Для визначення коефіцієнта точності захисту мостового
крана від перевантаження рух системи "кран - обмежувач - вантаж"
подається у вигляді сигнального графа.
Знайдені залежності для передаточних функцій шляхом
визначення динамічних навантажень, які діють на підйомні канати.
Розроблено метод підвищення точності захисту мостових кранів від
систематичних і пікових перевантажень шляхом створення
обмежувача вантажопідйомності з квазінульовою жорсткістю.
Запропоновано використовувати у конструкції обмежувача
вантажопідйомності роликовий передаточний механізм, який
дозволяє забезпечити квазінульову жорсткість обмежувача. During the operation of overhead cranes, breakdowns of
essential crane components often occur due to overload. Therefore, to
prevent such breakdowns, overhead cranes are equipped with safety devices
to protect against overloads.
In the protection system of overhead cranes against overload, it is
necessary to provide protection against peak overloads and systematic
overloads, ensuring high protection accuracy, which is evaluated by the
accuracy coefficient. To determine the accuracy coefficient of overload
protection for overhead cranes, the motion of the "crane - limiter - load"
system is presented in the form of a signal graph.
Dependencies for transfer functions were found by determining
dynamic loads acting on the hoisting ropes. A method was developed to
enhance the accuracy of protection for overhead cranes against systematic
and peak overloads by creating a load-limiting device with quasi-zero
stiffness.
It is proposed to use a roller transfer mechanism in the design of the
load-limiting device, allowing to provide quasi-zero stiffness of the loadlimiting device.