Аннотация:
В монографії розглянуті методи математичного моделювання електроприводу ТПН-АД. Розглянуто зміст фізичних процесів при виникненні коливань у розімкнутій системі асинхронного електроприводу з ТПН. Запропоновано математичні методи дослідження стійкості. Здійснена оцінка впливу параметрів електроприводу та зовнішніх факторів на стійкість ТПН-АД. Виконано дослідження спеціальних режимів роботи асинхронного електроприводу з ТПН, зокрема режиму симетрування струмів та мінімізації втрат потужності. Проілюстровано роботу системи автоматичного симетрування струмів статора двигуна та визначені показники її роботи. Проведено дослідження режимів роботи електроприводу ТПН-АД, оптимальних за критерієм мінімуму втрат. Запропонована система автоматичної мінімізації втрат потужності з одночасними функціями симетрування струмів двигуна при живленні електроприводу від джерела з несиметричною напругою. Розроблено алгоритм керування ТПН-АД та ілюстровано шляхи підвищення ефективності мінімізації втрат та симетрування за рахунок застосування мікропроцесорних засобів керування.