Статтю присвячено використанню цифрових інструментиів
навчання як засобу реадаптації українських ветеранів до
суспільного життя. Метою статті виступило дослідити важливість
цифрових інструментів навчання як засобу реадаптації українських
ветеранів до суспільного життя та надати рекомендації щодо їх
використання у навчальному процесі. Зроблено аналіз літератури
щодо адаптації ветеранів, використанню цифрових інструментів у
навчанні. Результати проведеного авторами анкетування серед
українських ветеранів та військовослужбовців у рамках програми
подвійних грантів UK-Ukraine twinning grants scheme (Проєкт
UUT06 «Цифровізація як засіб підвищення доступності вищої
освіти для Українських ветеранів») показало, що ветерани та
військовослужбовці готові до отримання нової освіти, але мають
досить низький рівень обізнаності щодо цифрових інструментів
навчання. Авторами зазаначено, що цифорові інструменти
навчання можуть принести користь у процесі реадаптації ветеранів
до суспільного життя.
The article is dedicated to digital learning tools application as a
means of readapting Ukrainian veterans to social life. The aim of the
article is to investigate the importance of digital learning tools as a
means of readapting Ukrainian veterans to social life and to provide
recommendations for their application in the educational process.
References on veterans’ adaptation, applying digital tools in education
have been analysed. The results of a survey conducted by the authors
among Ukrainian veterans and military personnel within the framework
of the UK-Ukraine twinning grants scheme (Project UUT06
"Digitisation as a means of improving accessibility of Higher Education
to Ukrainian veterans") have shown that the veterans and military
personnel are ready to get a new education, but have rather low level of
digital learning tools awareness. The authors note that digital learning
tools can be beneficial in the process of the veterans’ readaptation to
social life.