eONPUIR

Бізнес-процеси як об’єкт управління діяльністю сучасних підприємницьких структур

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бавико, О. Є.
dc.contributor.author Фаєнгольд, М. А.
dc.contributor.author Bavyko, O. Ye.
dc.contributor.author Faiengold, M. A.
dc.date.accessioned 2024-10-22T09:45:39Z
dc.date.available 2024-10-22T09:45:39Z
dc.date.issued 2024-02-07
dc.identifier.citation Бавико О.Є. Бізнес-процеси як об’єкт управління діяльністю сучасних підприємницьких структур / О.Є. Бавико, М.А. Фаєнгольд // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 1 (27). – С. 36-44. en
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14707
dc.description.abstract На основі систематизації та узагальнення наукових публікацій визначено змістові характеристики функціональної та процесної моделей управління. Встановлено, що процесна модель управління сформувалась в умовах постіндустріального періоду розвитку економічних відносин. Основним фактором її формування стало впровадження автоматизованих та інтегрованих систем управління в умовах інноваційного розвитку. Сучасне підприємство розглядається як сукупність бізнес-процесів, які послідовно формують ланцюг створення доданої вартості. Управлінські завдання у сфері управління бізнес-процесами передбачають формування системи основних та допоміжних бізнес-процесів, визначення їх функцій та взаємозв’язків, стандартизацію змісту та послідовності операцій, забезпечення взаємодії та контролю ефективності. en
dc.description.abstract Based on the systematization and generalization of scientific publications, the content characteristics of functional and process models of management are determined. It is established that the process model of management was formed in the conditions of the post-industrial period of economic relations development. The main factor in its formation was the introduction of automated and integrated management systems in the conditions of innovative development. A modern enterprise is considered as a set of business processes that consistently form a chain of added value creation. Management tasks in the field of business process management involve the formation of a system of main and auxiliary business processes, determination of their functions and relationships, standardization of the content and sequence of operations, ensuring interaction and control of efficiency en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject бізнес-процеси en
dc.subject функціональна модель управління en
dc.subject процесна модель управління en
dc.subject розвиток економічних відносин en
dc.subject структура en
dc.subject класифікація en
dc.subject завдання управління en
dc.subject business processes en
dc.subject functional model of management en
dc.subject process model of management en
dc.subject development of economic relations en
dc.subject structure en
dc.subject classification en
dc.subject management tasks en
dc.title Бізнес-процеси як об’єкт управління діяльністю сучасних підприємницьких структур en
dc.title.alternative Faiengold M.A. Business processes as an object of management of modern business structures. en
dc.type Article en
opu.citation.journal Economic journal Odessa polytechnic university en
opu.citation.firstpage 36 en
opu.citation.lastpage 44 en
opu.citation.issue №1(27), 2024 en
opu.staff.id o.ie.bavuko@opu.ua en
opu.staff.id faengold@gmail.com en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию