eONPUIR

Методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства сфери послуг

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ковтуненко, Ю. В.
dc.contributor.author Колісніченко, Я. В.
dc.contributor.author Kovtunenko, Yu. V.
dc.contributor.author Kolisnichenko, Ya. V.
dc.date.accessioned 2024-10-22T10:45:40Z
dc.date.available 2024-10-22T10:45:40Z
dc.date.issued 2024-05-23
dc.identifier.citation Ковтуненко Ю.В. Методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства сфери послуг / Ю.В. Ковтуненко, Я.В. Колісніченко // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 2 (28). – С. 35-41 en
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14712
dc.description.abstract Розглянуті методичні та практичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємства як передумови для його стратегічного розвитку. В статті зазначаються різні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств, зокрема в контексті сфери послуг: індикативний метод, метод аналізу ієрархій, конкурентні переваги, експертні оцінки, таксономія інтегральних оцінок, матричні методи та інші. Окремо відзначається важливість врахування внутрішніх та зовнішніх факторів, а також поєднання кількісних та якісних показників для отримання об'єктивної оцінки. Запропоновано алгоритм загального плану оцінки конкурентоспроможності. Найбільш об'єктивні результати можна досягти через комбіноване використання різних методів, що дозволяє врахувати всі релевантні аспекти діяльності підприємства. en
dc.description.abstract The article considers methodical and practical approaches to determining the level of competitiveness of an enterprise as a prerequisite for its strategic development. The article identifies various approaches to assessing the competitiveness of enterprises, in particular in the context of the service sector: indicative method, hierarchy analysis method, competitive advantages, expert assessments, taxonomy of integral assessments, matrix methods, and others. The importance of taking into account internal and external factors, as well as a combination of quantitative and qualitative indicators to obtain an objective assessment is separately noted. An algorithm for a general plan for assessing competitiveness is proposed. The most objective results can be achieved through the combined use of various methods, which allows taking into account all relevant aspects of the enterprise. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject конкурентоспроможність en
dc.subject конкурентні переваги en
dc.subject конкуренція en
dc.subject метод en
dc.subject оцінка конкурентоспроможності en
dc.subject показник en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantages en
dc.subject competition en
dc.subject method en
dc.subject evaluation competitiveness index en
dc.title Методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства сфери послуг en
dc.title.alternative Methodological Approaches to Assessing the Competitiveness of a Service Sector Enterprise en
dc.type Article en
opu.citation.journal Economic journal Odessa polytechnic university en
opu.citation.firstpage 35 en
opu.citation.lastpage 41 en
opu.citation.issue №2(28), 2024 en
opu.staff.id y.v.kovtunenko@op.edu.ua en
opu.staff.id kolisnichenko.8865100@stud.op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию