eONPUIR

Стратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пастушенко, К. В.
dc.contributor.author Ковтуненко, Ю. В.
dc.contributor.author Pastushenko, K. V.
dc.contributor.author Kovtunenko, Yu. V.
dc.date.accessioned 2024-10-22T10:55:07Z
dc.date.available 2024-10-22T10:55:07Z
dc.date.issued 2024-05-17
dc.identifier.citation Пастушенко К.В. Стратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринку / К.В. Пастушенко, Ю.В. Ковтуненко // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 2 (28). – С. 42-48 en
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14713
dc.description.abstract У статті визначенні поняття стратегічного управління та збутової діяльності як окремо, так і у вигляді системи. Проаналізовано, які переваги використання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Розглянуто підсистеми з яких складається система управління збутовою діяльністю підприємства. Досліджено те, як відбувається формування стратегії збуту на підприємствах переробної промисловості. Визначено комплекс дій по вдосконаленню системи управління збутовою діяльністю промислового підприємства на міжнародному ринку. А також закцентовано увагу на важливості стратегічного управління збутом промислових підприємств за умови їхнього виходу на зовнішні ринки в нинішніх умовах невизначеності та постійної мінливості макросередовища. en
dc.description.abstract The article defines the concepts of strategic management and sales activity both separately and as a system. The advantages of using the strategic management of the enterprise's sales activity are analyzed. The subsystems that make up the system of management of the enterprise's sales activity are considered. The formation of a sales strategy at the enterprises of the manufacturing industry is studied. A set of actions to improve the system of managing the sales activities of an industrial enterprise in the international market is defined. Attention is also focused on the importance of strategic sales management of industrial enterprises when they enter foreign markets in the current conditions of uncertainty and constant volatility of the macro environment en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject стратегічне управління en
dc.subject міжнародний ринок en
dc.subject збут en
dc.subject збутова діяльність en
dc.subject промислове підприємство en
dc.subject переробна промисловість en
dc.subject strategic management en
dc.subject international market en
dc.subject sales en
dc.subject sales activity en
dc.subject industrial enterprise en
dc.subject manufacturing industry en
dc.title Стратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринку en
dc.title.alternative Strategic Management Of Sales Of A Manufacturing Industrial Enterprise Product On The International Market en
dc.type Article en
opu.citation.journal Economic journal Odessa polytechnic university en
opu.citation.firstpage 42 en
opu.citation.lastpage 48 en
opu.citation.issue №2(28), 2024 en
opu.staff.id pastushenko.8865099@stud.op.edu.ua en
opu.staff.id y.v.kovtunenko@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию