Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гусаріна, Н. В. | |
dc.contributor.author | Брадул, К. С. | |
dc.contributor.author | Husarina, N. V. | |
dc.contributor.author | Bradul, K. S. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T13:53:34Z | |
dc.date.available | 2024-11-04T13:53:34Z | |
dc.date.issued | 2024-05-24 | |
dc.identifier.citation | Гусаріна Н.В. Дослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україні / Н.В. Гусаріна, К.С. Брадул // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 3 (29). – С. 5-11. | en |
dc.identifier.issn | 2521-6384 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14726 | |
dc.description.abstract | Галузь освіти та питання її реформування є одним з пріоритетних напрямів державної політики. У статті визначено, що освіта відіграє особливу роль у суспільстві, а тому проведено дослідження початкових напрямів реформування освітньої системи в Україні. Проаналізовано ключову реформу Міністерства освіти і науки, яка називається Нова українська школа, а також підкреслені основні чинники, що повільнюють темп її розвитку. Описано основну тенденцію удосконалення менеджменту освітніх мереж та надано розподіл опорних шкіл у розрізі областей станом на кінець 2022 року в Україні. Здійснено порівняння моделей фінансового забезпечення освітньої мережі до та після реформи, а також проаналізовано бюджет для розвитку освіти і науки за період 2021-2023 років в Україні. | en |
dc.description.abstract | The education sector and the issue of its reform is one of the priority areas of state policy. The article determines that education plays a special role in society, and therefore a study of the initial directions of reforming the educational system in Ukraine is carried out. The key reform of the Ministry of Education and Science, called the New Ukrainian School, is analyzed, and the main factors that slow down the pace of its development are emphasized. The main tendency of improving the management of educational networks is described and the distribution of hub schools by region as of the end of 2022 in Ukraine is provided. The author compares the models of financial support for the educational network before and after the reform, and analyzes the budget for the development of education and science for the period 2021-2023 in Ukraine. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Державний університет «Одеська політехніка» | en |
dc.subject | освіта | en |
dc.subject | реформа освіти | en |
dc.subject | освітня галузь | en |
dc.subject | освітня мережа | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | education reform | en |
dc.subject | educational sector | en |
dc.subject | educational network | en |
dc.title | Дослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україні | en |
dc.title.alternative | Research of the Results of Education Reform in the Context of Decentralization in Ukraine. | en |
dc.type | Article | en |
opu.citation.journal | Economic journal Odessa polytechnic university | en |
opu.citation.firstpage | 5 | en |
opu.citation.lastpage | 11 | en |
opu.citation.issue | №3(29), 2024 | en |
opu.staff.id | husarina.n.v@op.edu.ua | en |
opu.staff.id | bradul.8894994@stud.op.edu.ua | en |