eONPUIR

Дослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україні

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гусаріна, Н. В.
dc.contributor.author Брадул, К. С.
dc.contributor.author Husarina, N. V.
dc.contributor.author Bradul, K. S.
dc.date.accessioned 2024-11-04T13:53:34Z
dc.date.available 2024-11-04T13:53:34Z
dc.date.issued 2024-05-24
dc.identifier.citation Гусаріна Н.В. Дослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україні / Н.В. Гусаріна, К.С. Брадул // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 3 (29). – С. 5-11. en
dc.identifier.issn 2521-6384
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14726
dc.description.abstract Галузь освіти та питання її реформування є одним з пріоритетних напрямів державної політики. У статті визначено, що освіта відіграє особливу роль у суспільстві, а тому проведено дослідження початкових напрямів реформування освітньої системи в Україні. Проаналізовано ключову реформу Міністерства освіти і науки, яка називається Нова українська школа, а також підкреслені основні чинники, що повільнюють темп її розвитку. Описано основну тенденцію удосконалення менеджменту освітніх мереж та надано розподіл опорних шкіл у розрізі областей станом на кінець 2022 року в Україні. Здійснено порівняння моделей фінансового забезпечення освітньої мережі до та після реформи, а також проаналізовано бюджет для розвитку освіти і науки за період 2021-2023 років в Україні. en
dc.description.abstract The education sector and the issue of its reform is one of the priority areas of state policy. The article determines that education plays a special role in society, and therefore a study of the initial directions of reforming the educational system in Ukraine is carried out. The key reform of the Ministry of Education and Science, called the New Ukrainian School, is analyzed, and the main factors that slow down the pace of its development are emphasized. The main tendency of improving the management of educational networks is described and the distribution of hub schools by region as of the end of 2022 in Ukraine is provided. The author compares the models of financial support for the educational network before and after the reform, and analyzes the budget for the development of education and science for the period 2021-2023 in Ukraine. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject освіта en
dc.subject реформа освіти en
dc.subject освітня галузь en
dc.subject освітня мережа en
dc.subject education en
dc.subject education reform en
dc.subject educational sector en
dc.subject educational network en
dc.title Дослідження результатів реформи освіти в умовах децентралізації в Україні en
dc.title.alternative Research of the Results of Education Reform in the Context of Decentralization in Ukraine. en
dc.type Article en
opu.citation.journal Economic journal Odessa polytechnic university en
opu.citation.firstpage 5 en
opu.citation.lastpage 11 en
opu.citation.issue №3(29), 2024 en
opu.staff.id husarina.n.v@op.edu.ua en
opu.staff.id bradul.8894994@stud.op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию