eONPUIR

Hybrid evolutionary algorithm for effective adaptive teaching of medical students

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Uhryn, Dmytro I.
dc.contributor.author Угрин, Дмитро Ілліч
dc.contributor.author Masikevych, Andrii Y.
dc.contributor.author Масікевич, Андрій Юрійович
dc.contributor.author Iliuk, Oleksii D.
dc.contributor.author Іл’юк, Олексій Дмитрович
dc.date.accessioned 2024-12-15T17:10:26Z
dc.date.available 2024-12-15T17:10:26Z
dc.date.issued 2024-12-04
dc.identifier.issn 2663-0176
dc.identifier.issn 2663-7731
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14792
dc.description.abstract The article investigates three evolutionary algorithms are analyzed: genetic algorithm (GA), particle swarm algorithm (PSO) and ant colony algorithm (ACO) to assess their ability to adapt curriculum to different characteristics of students, including their level of knowledge, learning style, practical skills and pace of study. The study compares effectiveness for each evolutionary algorithm creating flexible curricula that meet the individual needs of each student. Based on the analysis, the author proposes a hybrid algorithm that combines the advantages of each of the approaches considered. The article discusses the features of the hybrid algorithm, its ability to quickly adapt the learning process, improve individual learning efficiency and improve the quality of medical training. The proposed hybrid approach was tested in simulation conditions, which demonstrated its advantages in ensuring effective personalization of learning, avoiding local minima, and responding flexibly to changes in students' performance. en
dc.description.abstract У статті досліджено застосування еволюційних алгоритмів для оптимізації процесу навчання студентів медичних спеціальностей, з акцентом на індивідуалізацію освітніх траєкторій. Проаналізовано три основні підходи: генетичний алгоритм (GA), алгоритм рою часток (PSO) та мурашиний алгоритм (ACO) – для оцінки їхньої здатності адаптувати навчальні плани відповідно до різних характеристик студентів, зокрема рівня знань, стилю навчання, практичних навичок та темпу засвоєння матеріалу. У ході дослідження порівняно їхню ефективність у створенні гнучких навчальних програм, що відповідають індивідуальним потребам кожного студента. На основі проведеного аналізу запропоновано гібридний алгоритм, який поєднує переваги кожного з розглянутих підходів. У статті обговорено особливості гібридного алгоритму, його здатність швидко адаптувати навчальний процес, покращувати індивідуальну ефективність навчання та підвищувати якість підготовки медичних фахівців. Запропонований гібридний підхід було протестовано у симуляційних умовах, що продемонструвало його переваги в забезпеченні ефективної персоналізації навчання, уникненні локальних мінімумів та гнучкому реагуванні на зміни у потребах студентів. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessа Polytechnic National University en
dc.subject Swarm algorithms en
dc.subject learning optimization en
dc.subject medical education en
dc.subject genetic algorithm en
dc.subject particle swarm algorithm en
dc.subject ant algorithm en
dc.subject hybrid algorithm en
dc.subject personalized learning en
dc.subject adaptive learning en
dc.subject individual approach en
dc.subject pойові алгоритми en
dc.subject оптимізація навчання en
dc.subject медична освіта en
dc.subject генетичний алгоритм en
dc.subject алгоритм рою часток en
dc.subject мурашиний алгоритм en
dc.subject гібридний алгоритм en
dc.subject персоналізація навчання en
dc.subject адаптивне навчання en
dc.subject індивідуальний підхід en
dc.title Hybrid evolutionary algorithm for effective adaptive teaching of medical students en
dc.title.alternative Гібридний еволюційний алгоритм для ефективного адаптивного навчання студентів медичних спеціальностей en
dc.type Article en
opu.citation.journal Herald of Advanced Information Technology en
opu.citation.volume 4 en
opu.citation.firstpage 424 en
opu.citation.lastpage 436 en
opu.citation.issue 7 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию