eONPUIR

Наративізація теорії і практики реклами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Афанасьєв, Олександр Іванович
dc.contributor.author Afanasiev, Alexander;
dc.date.accessioned 2025-03-11T09:08:52Z
dc.date.available 2025-03-11T09:08:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Афанасьєв О. Наративізація теорії і практики реклами / О. Афанасьєв // Інформ. освіта та проф.-комунік.і технології ХХІ ст. : матеріали ХVІІ Міжнар.ї наук.-практ. конф. - Одеса, 2024. - С.227-230. uk
dc.identifier.isbn ISBN 978-966-927-534-9
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15008
dc.description.abstract Розглядається можливість наративізації теорії реклами, коли наратив стає вихідним теоретичним принципом, здатним інтегрувати різноманітне рекламне знання в той час, як у побудові рекламних продуктів наратив у формі сторітелінгу стає пануючим. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject наратив, реклама, сторітелінг, теорія, методологія en
dc.title Наративізація теорії і практики реклами en
dc.title.alternative Narrativization of advertising theory and practice en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 227 en
opu.citation.lastpage 230 en
opu.citation.conference Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття en
opu.staff.id o.i.afanasiev@op.edu.ua en
opu.conference.dates вересень 2024 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию