eONPUIR

Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

 

Последние добавления

  • Авраменко, Руслана Сергіївна; Avramenko, Ruslana; Лінгур, Любов Миколаївна; Lingur, Lyubov (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    В роботі проведене аналізу діяльності фітнес-клубу «Смайл» в Одесі та обґрунтована необхідність впровадження цифрових платформ для підвищення конкурентоспроможності. Розглянуто поточний стан ринку фітнес-послуг, конкурентне ...
  • Недєва, Ангеліна Миколаївна; Nedeva, Angelina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Реклама на місці продажу є ключовим інструментом стимулювання збуту, спрямованим на наближення моменту ознайомлення покупця з товаром до його купівлі. Вона ефективно нагадує про відомі бренди, акцентує увагу на вигодах ...
  • Михалкевич, Валерія Олексіївна; Mykhalkevych, Valeriia; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Нейромережі та генеративний штучний інтелект (ШІ) трансформують маркетинг, забезпечуючи автоматизацію створення контенту, персоналізацію взаємодії з клієнтами та оптимізацію рекламних кампаній. Завдяки технологіям, як-от ...
  • Маслова, Альбіна Сергіївна; Maslova, Albina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) є основою побудови ефективної комунікативної стратегії бренду,оскільки забезпечують цілісність, послідовність і синергію всіх комунікаційних зусиль компанії. В умовах сучасного ...
  • Кривоножко, Катерина Вікторівна; Kryvonozhko, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    цифровий маркетинг є ключовим інструментом розвитку сучасних підприємств. У XXI столітті використання цифрових каналів комунікації стало потребою для збереження конкурентоспроможності. Основна увага приділена таким складовим, ...
  • Крамаренко, Яна Максимівна; Kramarenko, Yana; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Соціальні мережі стали ключовим інструментом сучасного маркетингу, змінюючи спосіб взаємодії брендів з аудиторією. Вони відкривають нові можливості для точного таргетингу, створення персоналізованого контенту та двосторонньої ...
  • Комашка, Катерина Миколаївна; Komashka, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    Сторітелінг є потужним інструментом сучасного маркетингу, що сприяє встановленню емоційного зв’язку бренду з аудиторією, підвищенню запам’ятовуваності та лояльності. Емоційний сторітелінг впливає на поведінку споживачів, ...
  • Кадзевич, Вероніка Дмитрівна; Kadzevych, Veronika; Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Irina (Національний університет "Одеська політехніка", 2025)
    У сучасному цифровому середовищі соціальні мережі стали ключовим каналом комунікації брендів із цільовою аудиторією. Тон комунікації — це невід’ємний компонент брендінгу, що формує емоційний зв’язок, забезпечує послідовність ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Гричан, Яна Вікторівна; Panchenko, Maria Alexandrovna; Hrychan, Yana Viktorivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    А/B тестування є потужним інструментом у маркетингу, що дозволяє порівнювати дві версії маркетингового матеріалу (наприклад, веб-сторінки, рекламного оголошення, електронного листа) для визначення, яка з них працює краще. ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Соколинська, Марина Сергіївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Sokolinska, Marina Sergiivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Роль бренду в маркетинговій стратегії підприємства в умовах кризи є ключовим фактором забезпечення стійкості бізнесу. Сильний бренд сприяє лояльності споживачів, полегшує адаптацію до змін та створює конкурентні переваги ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Антіпова, Ольга Михайлівна; Panchenko, Maria Olexandrivna; Antipova, Olha Mykhailivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У статті розглядається концепція сенсорного маркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку через емоції. Аналізуються основні сенсорні стимули (зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові) та їхній ...
  • Такахасі, Юріка; Takahashi, Yurika (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Етичні питання у зв’язках з громадськістю є важливим аспектом діяльності сучасних організацій. Дотримання етичних норм сприяє зміцненню репутації, підвищенню довіри з боку суспільства та забезпеченню сталого розвитку ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Фердман, Петро Геннадійович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Ferdman, Petro Gennadiiovych (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Реклама та медіапланування є ключовими елементами маркетингових комунікацій, спрямованими на залучення уваги споживачів, формування попиту та підвищення впізнаваності бренду. Ефективність рекламних кампаній залежить від ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Туренко, Марина Миколаївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Turenko, Maryna Mykolaivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасних умовах високої конкуренції на ринку косметичних засобів маркетингова комунікація стає ключовим інструментом впливу на споживача . Успішне просування бренду більше не ґрунтується лише на якості продукції, важливо ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Мамчур, Олександра Сергіївна; Panchenko, Maria Oleksandrivna; Mamchur, Oleksandra Sergiivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Стратегія ребрендингу може впливати навпізнаваність, довіру, лояльність до бренду і навіть оцінку якості продукції. Так як сприйняття споживачів і лояльність цільової аудиторії є одним з найважливіших показників ефективності ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Лейфура, Олександра Юріївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Leifura, Oleksandra Yuriivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) є основою для довгострокових відносин між компаніями та їхніми аудиторіями, ґрунтуючись на моральних, етичних і соціальних цінностях. У сучасному світі КСВ стала філософією ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Лялюцька, Світлана Миколаївна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Lialiutska, Svitlana Mykolaivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасних умовах динамічного ринку створення сильного бренду є одним із пріоритетів для підприємств, які прагнуть до довгострокового успіху. Цикл створення бренду охоплює етапи від аналізу цільової аудиторії та формування ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Сенченков, Микола Іванович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Senchenkov, Mykola Ivanovich (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Сучасні підприємства змушені адаптуватися до динамічного ринку, де традиційні методи маркетингу поступово втрачають ефективність. Використання інноваційних маркетингових стратегій дозволяє компаніям не тільки залишатися ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Куцарєв, Микола Іванович; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Kutsarev, Mykola Ivanovych (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Управління іміджом є дуже важливим елементом для успішності та розвитку організації. Яскравий імідж сприяє залученню клієнтів та зміцненню конкурентних позицій на ринку. До ефективного управління іміджом включають розробку ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Ільченко, Вероніка Євгенівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Ilchenko, Veronika Evgenivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасному світі брендинг відіграє ключову роль у формуванні іміджу компаній, а логотип – це перше, що бачить споживач. Тренди у дизайні логотипів постійно змінюються, відображаючи технологічний розвиток, соціальні зміни ...

View more