eONPUIR

Активізація інноваційної діяльності на засадах маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ковальчук, Юлія Сергіївна
dc.contributor.author Антощук, Віталій Миколайович
dc.contributor.author Kovalchuk, Yulia Serhiivna
dc.contributor.author Antoschuk Vitaliy Mykolaiovych, Vitaliy Mykolaiovych
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:32:43Z
dc.date.available 2025-06-04T10:32:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15366
dc.description.abstract досліджено сутність та види інноваційної діяльності, їх значення у відбудові економіки країни. Визначено поняття маркетингу інновацій, наведено його основні типи та приклади компаній, які застосовували дані інновації. Зазначено, що маркетингові інновації особливо актуальні в сучасних умовах господарювання, що надає можливість застосувати потенціал підприємства й отримати позитивний результат впровадження інновацій. Завдяки активізації інноваційної діяльності компанії мають можливість оновити технології та удосконалювати продукцію й послуги, що має значний позитивний вплив на прибутковість підприємства. en
dc.description.abstract the essence and types of innovative activity, their significance in the reconstruction of the country's economy are studied. The concept of innovation marketing is defined, its main types and examples of companies that have applied these innovations are given. It is noted that marketing innovations are especially relevant in modern business conditions, which provides an opportunity to apply the potential of the enterprise and obtain a positive result from the implementation of innovations. Due to the intensification of innovative activity, companies have the opportunity to update technologies and improve products and services, which has a significant positive impact on the profitability of the enterprise. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject інноваційна діяльність en
dc.subject маркетинг інновацій en
dc.subject підприємство en
dc.subject маркетинг en
dc.subject економіка en
dc.subject innovative activity en
dc.subject innovation marketing en
dc.subject enterprise en
dc.subject marketing en
dc.subject economy en
dc.title Активізація інноваційної діяльності на засадах маркетингу en
dc.title.alternative Activation of innovative activities on the basis of marketing en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 123 en
opu.citation.lastpage 126 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en
opu.citation.issue вип. 60 en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию