eONPUIR

Інструменти цифрового маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Бойко, Марія Євгеніївна
dc.contributor.author Oklander, Mihaylo Anatoliyovich
dc.contributor.author Boiko, Mariia Yevheniivna
dc.date.accessioned 2025-06-08T20:59:23Z
dc.date.available 2025-06-08T20:59:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15374
dc.description.abstract Інтернет, давно, став невід'ємною частиною буденного життя, але значна частина населення досі залишається осторонь цифрового світу через нестачу навичок і знань у цій сфері. У сучасному суспільстві доступ до цифрових технологій набуває все більшої важливості, адже це відкриває перед кожною людиною можливість впевнено долучатися до цифрової спільноти. Тому надзвичайно необхідно звертати увагу на різноманітні сучасні цифрові інструменти, особливо ті, що використовуються в маркетингу, адже вони можуть істотно сприяти досягненню мети як у професійній діяльності, так і в повсякденному житті. en
dc.description.abstract The Internet has long become an integral part of everyday life, but a significant part of the population still remains outside the digital world due to a lack of skills and knowledge in this area. In modern society, access to digital technologies is becoming increasingly important, as it opens up the opportunity for every person to confidently join the digital community. Therefore, it is extremely necessary to pay attention to a variety of modern digital tools, especially those used in marketing, because they can significantly contribute to achieving goals both in professional activities and in everyday life. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject цифровий маркетинг en
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en
dc.subject конверсія en
dc.subject веб-сторінка en
dc.subject SEO en
dc.subject email-маркетинг en
dc.subject електронна комерція en
dc.subject візуальний контент en
dc.subject контент en
dc.subject блогінг en
dc.subject інтернет-брендинг en
dc.subject аналітика en
dc.subject цифрові медіа en
dc.subject пошукові системи en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject прямий маркетинг en
dc.subject особисті продажі en
dc.subject PR en
dc.subject стимулювання збуту en
dc.subject реклама en
dc.subject стратегічне планування en
dc.subject комунікаційна стратегія en
dc.subject conversion en
dc.subject web page en
dc.subject SEO en
dc.subject email marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject visual content en
dc.subject content en
dc.subject blogging en
dc.subject online branding en
dc.subject analytics en
dc.subject digital media en
dc.subject search engines en
dc.subject social media en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject PR en
dc.subject sales promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject strategic planning en
dc.subject communication strategy en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject digital marketing en
dc.title Інструменти цифрового маркетингу en
dc.title.alternative Digital marketing tools en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 127 en
opu.citation.lastpage 130 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию