Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) є основою для довгострокових відносин між компаніями та їхніми аудиторіями, ґрунтуючись на моральних, етичних і соціальних цінностях. У сучасному світі КСВ стала філософією бізнесу, що передбачає рівноправний діалог із зацікавленими сторонами для вирішення суспільних проблем. В умовах війни українські компанії, виступаючи «лідерами думок», зміцнюють довіру, підтримують суспільство та підіймають важливі питання, демонструючи свою роль як опори в кризові часи. На міжнародних ринках КСВ сприяє справедливій торгівлі, задоволенню потреб нинішніх і майбутніх поколінь, а також створює конкурентні переваги для компаній, що активно її впроваджують.
Corporate social responsibility (CSR) is the basis for long-term relationships between companies and their audiences, based on moral, ethical and social values. In the modern world, CSR has become a business philosophy that involves an equal dialogue with stakeholders to solve social problems. In times of war, Ukrainian companies, acting as “thought leaders”, strengthen trust, support society and raise important issues, demonstrating their role as pillars in times of crisis. In international markets, CSR promotes fair trade, meeting the needs of current and future generations, and also creates competitive advantages for companies that actively implement it.