eONPUIR

Корпоративна соціальна відповідальність як елемент комунікативної політики підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.contributor.author Лейфура, Олександра Юріївна
dc.contributor.author Davydova, Hanna Vitaliivna
dc.contributor.author Leifura, Oleksandra Yuriivna
dc.date.accessioned 2025-06-12T10:51:59Z
dc.date.available 2025-06-12T10:51:59Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15391
dc.description.abstract Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) є основою для довгострокових відносин між компаніями та їхніми аудиторіями, ґрунтуючись на моральних, етичних і соціальних цінностях. У сучасному світі КСВ стала філософією бізнесу, що передбачає рівноправний діалог із зацікавленими сторонами для вирішення суспільних проблем. В умовах війни українські компанії, виступаючи «лідерами думок», зміцнюють довіру, підтримують суспільство та підіймають важливі питання, демонструючи свою роль як опори в кризові часи. На міжнародних ринках КСВ сприяє справедливій торгівлі, задоволенню потреб нинішніх і майбутніх поколінь, а також створює конкурентні переваги для компаній, що активно її впроваджують. en
dc.description.abstract Corporate social responsibility (CSR) is the basis for long-term relationships between companies and their audiences, based on moral, ethical and social values. In the modern world, CSR has become a business philosophy that involves an equal dialogue with stakeholders to solve social problems. In times of war, Ukrainian companies, acting as “thought leaders”, strengthen trust, support society and raise important issues, demonstrating their role as pillars in times of crisis. In international markets, CSR promotes fair trade, meeting the needs of current and future generations, and also creates competitive advantages for companies that actively implement it. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Державний університет «Одеська політехніка» en
dc.subject екологія en
dc.subject громадкість en
dc.subject суспільство en
dc.subject благодійні кампанії en
dc.subject бізнес-процеси en
dc.subject рішення en
dc.subject зворотній зв’язок en
dc.subject достовірна інформація en
dc.subject відносини en
dc.subject соціальна звітність en
dc.subject суспільні питання en
dc.subject комунікації en
dc.subject філософія бізнесу en
dc.subject моральні цінності en
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) en
dc.subject соціальна відповідальність en
dc.subject ecology en
dc.subject community en
dc.subject society en
dc.subject charity campaigns en
dc.subject business processes en
dc.subject decisions en
dc.subject feedback en
dc.subject reliable information en
dc.subject relationships en
dc.subject social reporting en
dc.subject public issues en
dc.subject communications en
dc.subject business philosophy en
dc.subject moral values en
dc.subject corporate social responsibility (CSR) en
dc.subject social responsibility en
dc.title Корпоративна соціальна відповідальність як елемент комунікативної політики підприємства en
dc.title.alternative Corporate social responsibility as an element of the company's communication policy en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 171 en
opu.citation.lastpage 173 en
opu.citation.conference Тези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию