eONPUIR

Вплив цифрового маркетингу на сучасне підприємство

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кривоножко, Катерина Вікторівна
dc.contributor.author Kryvonozhko, Kateryna
dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.contributor.author Davydova, Hanna
dc.date.accessioned 2025-06-19T08:46:00Z
dc.date.available 2025-06-19T08:46:00Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Кривоножко К. В. Вплив цифрового маркетингу на сучасне підприємство / Катерина Вікторівна Кривоножко ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 164-167. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15419
dc.description.abstract цифровий маркетинг є ключовим інструментом розвитку сучасних підприємств. У XXI столітті використання цифрових каналів комунікації стало потребою для збереження конкурентоспроможності. Основна увага приділена таким складовим, як соціальні мережі, контент-маркетинг, SEO, email-розсилки і таргетована реклама. Використання цифрових технологій сприяє кращій комунікації з клієнтами, підвищенню впізнаваності бренду, залученню нової аудиторії, а також формуванню конкурентних переваг. А персоналізація та аналіз поведінки споживачів відіграють ключову роль у підвищенні ефективності маркетингових стратегій. Тому цифровий маркетинг — це не просто тренд, а стратегічний напрям, який формує нову бізнес-реальність. en
dc.description.abstract Digital marketing is a key tool for the development of modern enterprises. In the 21st century, the use of digital communication channels has become a necessity to maintain competitiveness. The main attention is paid to such components as social networks, content marketing, SEO, email newsletters and targeted advertising. The use of digital technologies contributes to better communication with customers, increasing brand awareness, attracting new audiences, as well as forming competitive advantages. And personalization and analysis of consumer behavior play a key role in increasing the effectiveness of marketing strategies. Therefore, digital marketing is not just a trend, but a strategic direction that shapes a new business reality en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject цифровий маркетинг en
dc.subject маркетингові інструменти en
dc.subject сучасне підприємство en
dc.subject конкурентоспроможність en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject бізнес en
dc.subject онлайн-реклама en
dc.subject комунікація en
dc.subject споживач en
dc.subject digital marketing en
dc.subject modern enterprise en
dc.subject marketing tools en
dc.subject social networks en
dc.subject competitiveness en
dc.subject online advertising en
dc.subject business en
dc.subject consumer en
dc.subject communication en
dc.title Вплив цифрового маркетингу на сучасне підприємство en
dc.title.alternative The impact of digital marketing on the modern enterprise en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 164 en
opu.citation.lastpage 167 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників en
opu.staff.id a.v.davudova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию