Виконано аналіз основних засад та напрямів використання мобільних технологій у навчанні іноземних мов у немовних ВНЗ. Відзначається, що сучасні засоби мобільної комунікації являють собою значний потенціал для підвищення професійної і мовної компетенції студентів немовних ВНЗ. Розглянуто головну проблему ефективного використання мобільних засобів інтерактивних комунікативних технологій (ІКТ) у викладанні іноземних мов. Дано рекомендації і спрощена технологія (методика) використання мобільних пристроїв у навчанні для підвищення мовної компетенції.
Выполнен анализ основных принципов и направлений использования мобильных технологий в обучении иностранным языкам в неязыковых ВУЗах. Отмечается, что современные средства мобильной коммуникации представляют собой значительный потенциал для повышения профессиональной и языковой компетенции студентов неязыковых ВУЗов. Рассмотрена проблема эффективного использования мобильных средств интерактивных коммуникативных технологий (ИКТ) в преподавании иностранных языков. Даны рекомендации и упрощенная технология (методика) использования мобильных устройств в обучении для повышения языковой компетенции.
The analysis of basic principles and directions of the use of mobile technologies is executed in educating to the foreign languages in non-linguistic institutions of higher learning. It is marked that modern facilities of mobile communication are considerable potential for the increase of professional and language competence of students of non-linguistic institutions of higher learning. The problem of the effective use of mobile facilities of interactive communicative technologies is considered in teaching of foreign languages. Recommendations and simplified methodology of the use of mobile devices are given in educating for the increase of language competence.