eONPUIR

Організація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Недєва, Ангеліна Миколаївна
dc.contributor.author Nedeva, Angelina
dc.contributor.author Давидова, Ганна Віталіївна
dc.contributor.author Davydova, Hanna
dc.date.accessioned 2025-06-20T08:10:07Z
dc.date.available 2025-06-20T08:10:07Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Недєва А. М. Організація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі / Ангеліна Миколаївна Недєва ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 186-187. en
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15430
dc.description.abstract Реклама на місці продажу є ключовим інструментом стимулювання збуту, спрямованим на наближення моменту ознайомлення покупця з товаром до його купівлі. Вона ефективно нагадує про відомі бренди, акцентує увагу на вигодах покупки та сприяє імпульсивним рішенням. Основна мета такої реклами — надання актуальної інформації про товари, їхні переваги та стимулювання інтересу до новинок. Крім того, вона сприяє просуванню торговельних закладів, підкреслюючи їхні переваги, як-от асортимент, якість обслуговування чи зручність розташування. Ефективна POS-реклама підвищує відвідуваність магазинів, зміцнює довіру до бренду та підтримує комерційну активність. en
dc.description.abstract Point-of-sale advertising is a key sales promotion tool aimed at bringing the moment of customer familiarization with the product closer to the point of purchase. It effectively reminds of well-known brands, emphasizes the benefits of the purchase and promotes impulsive decisions. The main goal of such advertising is to provide up-to-date information about the products, their advantages and stimulate interest in new products. In addition, it promotes retail establishments by emphasizing their advantages, such as the assortment, quality of service or convenient location. Effective POS advertising increases store attendance, strengthens brand trust and supports commercial activity. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Національний університет "Одеська політехніка" en
dc.subject реклама на місці продажу en
dc.subject залучення клієнтів en
dc.subject стимулювання збуту en
dc.subject брендинг en
dc.subject імпульсивна купівля en
dc.subject споживацька поведінка en
dc.subject маркетингові комунікації en
dc.subject торговий заклад en
dc.subject point-of-sale advertising en
dc.subject customer attraction en
dc.subject sales promotion en
dc.subject branding en
dc.subject impulsive buying en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject retail establishment en
dc.subject marketing communications en
dc.title Організація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі en
dc.title.alternative Organization of point of sale advertising in the retail trade sector en
dc.type Conference proceedings en
opu.citation.firstpage 186 en
opu.citation.lastpage 187 en
opu.citation.conference Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників en
opu.staff.id a.v.davudova@op.edu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию