У статті рассмарівается один з важливих аспектів життєдіяльності української діаспори в США - вивчення системи освіти і науки, які склалися на американському континенті в другій половині ХХ століття. Саме в цей період, після прибуття «третьої хвилі» емігрантів з України, яка містила велику кількість викладачів і вчених, американські українці почали вивчати не тільки історію, культуру, літературу «материкової» України, але і звернули свій погляд на розвиток власне української діаспори, в тому числі на розвиток української освіти та науки в США.
В статье рассмаривается один из важных аспектов жизнедеятельности украинской диаспоры в США — изучение системы образования и науки, которые сложились на американском континенте во второй половине ХХ века. Именно в этот период, после прибытия «третьей волны» эмигрантов из Украины, которая содержала большое количество преподавателей и ученых, американские украинцы начали изучать не только историю, культуру, литературу «материковой» Украины, но и обратили свой взгляд на развитие собственно украинской диаспоры, в том числе на развитие украинского образования и науки в США.
The article deals with one of the most important aspect of life of Ukrainian diaspora in the USA — study of the system of education and science, which was formed on the American continent in the late 20th century. It was during this period which is called «the third wave» of Ukrainian emigrants among whom there were many professors, teachers and scientists, that American Ukrainians began to study not only history, culture and literature of the «continental» Ukraine but also turned their attention to the development of the Ukrainian diaspora including the development of Ukrainian science and education in the USA.