eONPUIR

Recently added

Матеріали конференцій, семінарів каф. маркетингу: Recent submissions

  • Процей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Кожному підприємцю хочеться привести якомога більше клієнтів у бізнес. Кожен бажає викластись на максимум заради них. Адже розуміють, що задоволені клієнти – запорука процвітання. Тільки де знайти, як залучити цих людей? ...
  • Присяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysyazhnikova, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена вивченню основ маркетингових досліджень. Було визначено головну мету та ціль маркетингових досліджень. Досліджено концепцію, види та об’єкти ринкового дослідження. Наведено головні обов’язки дослідника. ...
  • Осипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена розробленню комплексу маркетингу (маркетинг-міксу), як однієї з основоположних складових загальної моделі маркетингової діяльності. Вона потребує відповідального підходу та детального вивчення.
  • Одинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена дослідженню грінвошинга як формі екологічного маркетингу сучасних компаній. Було визначено суть грінвошинга в цілому та показано як компанії маніпулюють за допомогою екологічного маркетинга.
  • Наніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Робота присвячена виявленню ефективності використання емоцій у маркетингу. Було проаналізовано найпоширеніші приклади використання емоційного маркетингу і як та коли краще його використовувати
  • Климова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Інтенсивно розвиваючись, реклама в незалежній Україні стає все більш значущим соціальним фактором. Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами в умовах переходу України до інформаційного суспільства все ще ...
  • Гричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia (Одеса, ОП, 2022)
    Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація ринку - це досить складний за виконанням ...
  • Лашкін, Гліб Миколайович; Лашкин, Глеб Николаевич; Lashkin, Gleb; Пучкова, Світлана Ігорівна; Пучкова, Светлана Игоревна; Puchkova, Svitlana (Одеса: [б. в.], 2021)
    Досліджено сутність та особливості ресурсного потенціалу підприємств. Окреслено складові ресурсного потенціалу аграрних підприємств та надана їх характеристика. Визначено завдання щодо управління складовими ресурсними ...
  • Гончарук, Надія Русланівна; Златова, Ірина Олександрівна; Honcharuk, Nadiia; Гончарук, Надежда Руслановна; Златова, Ирина Александровна (Одеса: Екологія, 2018-05)
    В данной работе проанализировано влияние и восприятие маркетинговых методов и приемов на потребителей в сфере game industry, выбраны наиболее походящие маркетинговые инструменты, с точки зрения эффективного продвижения игр.
  • Коваленко, А. С.; Kovalenko, A. (ІКС ОНПУ, 2016-12)
    В межах дослідження розглянуті процеси управління проектом відкриття co-working «ФОКУС».
  • Гусятникова, А. В.; Husiatnykova, A. (ІКС ОНПУ, 2016-12)
    Представлено проект створення автоматизованої інформаційної системи для книгарні. В рамках дослідження розглянуто основні методи управління ризиками в ІТ – проектах.
  • Васілатій, В. І.; Vasilatii, V. (ІКС ОНПУ, 2016-12)
    У даній роботі досліджується проблема і особливості впровадження проектного управління в структуру господарської діяльності торгового підприємства ТОВ «Снаб-Резерв».
  • Маковецька, Діана Олександрівна; Makovetska, Diana; Маковецкая, Диана Александровна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Мельник, Анатолій Володимирович; Melnyk, Anatolii; Мельник, Анатолий Владимирович (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Райнова, Оксана Василівна; Березянська, Вікторія Андріївна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Rainova, Oksana; Райнова, Оксана Васильевна; Berezianska, Viktoriia; Березанская, Виктория Андреевна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Поліщук, Надія Юріївна; Бурдикіна, Марія Михайлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Polishchuk, Nadiia; Полищук, Надежда Юрьевна; Burdykina, Mariia; Бурдыкина, Мария Михайловна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Чукурна, Олена Павлівна; Буряк, Алла Олександрівна; Дікусар, М. В.; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Buriak. Alla; Свекла, Алла Александровна; Dikusar, М.; Дикусар, М. В. (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Влах, Лариса Петрівна; Бороган, Христина Анатоліївна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Vlakh, Larysa; Влах, Лариса Петровна; Borohan, Khrystyna; Бороган, Кристина Анатольевна (Odessa National Polytechnic University, 2017)
  • Бутук, Олександр Ілліч; Butuk, Oleksandr; Бутук, Александр Ильич (Odessa National Polytechnic University, 2016)
    У тезах розглядаються головні труднощі інвестиційно-інноваційної активності в Україні. Вони полягають, по-перше, у відсутності соціально-політичної стабільності, нормального судочинства, стимулюючого монетарного і фіскального ...