eONPUIR

Key instruments of improving the export marketing system effectiveness

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Рrodius, Yuliia
dc.contributor.author Продіус, Юлія Іванівна
dc.contributor.author Kolomiiets, Vladyslava
dc.contributor.author Коломієць, Владислава Юріївна
dc.date.accessioned 2017-03-24T07:44:52Z
dc.date.available 2017-03-24T07:44:52Z
dc.date.issued 2014-11
dc.identifier.citation Prodius, Yu. I., Kolomiets, V. Yu. (2014). Key instruments of improving the export marketing system effectiveness. ECONOMICS: time realities, 6 (16), 64–69. en
dc.identifier.citation Prodius, Yu. I. Key instruments of improving the export marketing system effectiveness / Yu. I. Prodius, V. Yu. Kolomiets // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2014. – № 6 (16). – Р. 64–69. en
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2014/No6/64-69.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1722
dc.description.abstract There were considered the essence and definition of the marketing mix, marketing system in international business activity and defined the key tools to improve its performance on foreign markets in this article en
dc.description.abstract В даній статті розглянуті сутність та визначення комплексу маркетингу, системи маркетингу у зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначені ключові інструменти з підвищення її ефективності на зовнішніх ринках en
dc.description.abstract В данной статье рассмотрены сущность и определение комплекса маркетинга, системы маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия и определены ключевые инструменты по повышению ее эффективности на внешних рынках. en
dc.language.iso en en
dc.publisher Odessa National Polytechnic University en
dc.subject complex marketing en
dc.subject marketing system en
dc.subject international marketing en
dc.subject foreign trade marketing en
dc.subject access to foreign markets en
dc.subject market research en
dc.subject комплекс маркетингу en
dc.subject система маркетингу en
dc.subject міжнародний маркетинг en
dc.subject маркетинг ЗЕД en
dc.subject вихід на зовнішні ринки en
dc.subject маркетингове дослідження en
dc.subject комплекс маркетинга en
dc.subject система маркетинга en
dc.subject международный маркетинг en
dc.subject маркетинг ВЭД en
dc.subject выход на внешние рынки en
dc.subject маркетинговое исследование en
dc.title Key instruments of improving the export marketing system effectiveness en
dc.title.alternative Ключові інструменти з підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках en
dc.type Article en
opu.faculty ІБЕІТ
opu.kafedra Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 64 en
opu.citation.lastpage 69 en
opu.citation.issue №6(16), 2014 en
opu.staff.id j.i.prodius@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию