eONPUIR

Статті каф. маркетингу

Статті каф. маркетингу

 

Последние добавления

  • Danylyshyn, Bohdan; Bondarenko, Olena; Gudz, Maryna; Ptashchеnko, Olеna; Mohylova, Anastasiia; Radkevych, Larysa; Радкевич, Лариса Альбертівна (REF Press, 2023)
    This article examines the use of marketing tools to increase the investment attractiveness of regions in today's globalized world. Hypotheses are proposed that different marketing tools can affect a region's investment ...
  • Oklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (2020-12)
    The article proposes a methodical approach for taking into account the information component when prices are set for the production of machine-building enterprises. It is proposed to form the price of the finished product ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2020)
    Розглянуто підходи до прогнозування запасів продукції на підприємстві на грунті прогнованих обсягів збуту. Доведено, що волатильність щомісячних або щоквартальних обсягів збуту продукції підприємств може бути типологізована ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo (ОНПУ, 2020)
    Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних ...
  • Чукурна, Олена Павлівна; Чукурна, Елена Павловна; Chukurna, Olena (ОНПУ, 2020)
    The article presents a methodological approach to the valuation of intangible assets and brand value in marketing pricing policy. This approach takes into account the specifics of the formation of intangible assets and ...
  • Кудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування ...
  • Яшкiна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Чайковська, Марина Петрiвна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Marina; Фiлатова, Вероніка Андріївна; Филатова, Вероника Андреевна; Filatova, Veronika (ОНПУ, 2020)
    The article considers the main problematic issues of application of artificial intelligence technologies in the practice of mobile marketing in Ukraine. The tendencies of development of the Internet environment in the ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna (ОНПУ, 2020)
    В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють ...
  • Атюшкіна, Вікторія Віталіївна; Атюшкина, Виктория Витальевна; Atyushkina, Victoria (ОНПУ, 2020)
    У статті досліджено джерела ризику у діяльності страхової компанії, здійснено пошук шляхів зниження маркетингових ризиків, досліджено взаємозв’язок організаційної структури компанії і ризиків її збутової діяльності, ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Синьковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Victoria (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку ...
  • Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Cиньковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Viktoria (ОНПУ, 2019)
    У статті розглянуті підходи до оцінки лояльності споживачів та наведені методи, що до них відносяться. Здійснено порівняльний аналіз підходів, що відображають основні вектори розгляду проблеми дослідження лояльності. ...
  • Окландер, Михайло Анатолiйович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Діянова, Діана Вiкторiвнa; Диянова, Диана Викторовна; Diyanova, Diana (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена одному з напрямків інвестиційної стратегії міста "Одеса 5Т" у рамках муніципального маркетингу, а саме - транспорту. В роботі розглянуті основні принципи муніципального маркетингу міста, зміст інвестиційного ...
  • Яшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry (ОНПУ, 2019)
    Стаття присвячена питанню оцінки логістичних ризиків машинобудівних підприємств. За аналізом обсягів реалізації продукції всіх підгалузей та груп підприємств машинобудівної галузі отримано сезонні індекси та прогнози ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Marina; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia (ОНПУ, 2019)
    The article considers modern trends in the development of digital marketing in the international market. The important aspects of the influence of information technologies on the change of human everyday life and activity ...
  • Атюшкіна, Вікторія Віталіївна; Атюшкина, Виктория Витальевна; Atiushkina, Victoria; Жекул, Анастасія Андріївна; Жекул, Анастасия Андреевна; Zhekul, Anastasia (ОНПУ, 2019)
    The article deals with the relationship between the characteristics of the product and the results of its selling, identifying the search direction of relevant characteristics of the goods. The article proposes an algorithm ...
  • Радкевич, Лариса Альбертівна; Радкевич, Лариса Альбертовна; Radkevych, Larysa (ОНПУ, 2018)
    The article is devoted to the features of the introduction of unmanned transport in Ukraine. The problems that arise in the process of innovation development are considered. The survey revealed the attitude of consumers ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Сиротюк, Наталя Віталіївна; Сиротюк, Наталья Витальевна; Sirotyuk, Natalia (ОНПУ, 2018)
    В статті наведено результати маркетингових досліджень щодо вподобань споживачів ігристих вин з метою виявлення органолептичних переваг споживачів, сприйняття споживачами певних видів вина, знання та відношення споживачів ...
  • Яшкiна, Оксана Iванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Одіноков, Роман Дмитрович; Одиноков, Роман Дмитриевич; Odinokov, Roman (ОНПУ, 2018)
    The article deals with the types and properties of modern technologies of virtual and additional reality. The development and trends of the world market of virtual and additional reality are analyzed. A market research ...
  • Марулін, Станіслав Юрійович; Марулин, Станислав Юрьевич; Marulin, Stanislav; Блажко, Олександр Анатолійович; Блажко, Александр Анатольевич; Blazhko, Alexander; Златова, Iрина Олександрiвна; Златова, Ирина Александровна; Zlatova, Iryna (ОНПУ, 2018)
    In this article the authors used the researches of neuromarketing of Finnish, Dutch scientists to learn the best world practices and to develop own marketing research of influence of game design, complexity of levels, ...
  • Чукурна, Олена Павлівна; Жекул, Анастасія Андріївна; Геращенко, Катерина Юріївна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Zhekul, Anastasiia; Жекул, Анастасия Андреевна; Herashchenko, Kateryna; Геращенко, Екатерина Юрьевна (Одеській національний політехнічний університет, 2019)

View more

Поиск в DSpace


Продвинутый поиск

Просмотр

Мой профиль

Поиск

Статистика

RSS Feeds