eONPUIR

Recently added

Статті каф. маркетингу: Recent submissions

  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2017-03)
    The article gives a comparative analysis of the factors of the brand in the B2C and B2B markets. It has been concluded that the basic principle of creating a successful brand is the development of its identity. The ...
  • Пучкова, Світлана Ігорівна; Puchkova, Svitlana (Одеський національний політехнічний університет, 2017-04)
    У статті розкрито специфіку і підходи щодо визначення понять «маркетинг відносин» і «внутрішній маркетинг». Визначено взаємозв’язок між маркетингом відносин і управлінням персоналом. Особлива увага приділена лояльності ...
  • Філиппова, Світлана Валеріївна; Filyppova, Svitlana; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana (Одеський національний політехнічний університет, 2013-09)
    В статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що ринок світлопрозорих ...
  • Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2014-01)
    The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales ...
  • Oklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Yashkin, Dmytro; Яшкін, Дмитро Сергійович (Odessa National Polytechnic University, 2014-02)
    The theoretic-applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing on acceptance of price decisions in a retail business are considered in the article. Classification of enterprises of retail ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Yashkin, Dmytro (2016)
    У статті проаналізовано сучасні визначення логістики та наведено визначення логістичного ризику. Логістичні ризики класифіковано в залежності від етапів логістичної діяльності. Для кожного з етапів логістичної діяльності ...
  • Неткова, В. М.; Netkova, V. (Одеський національний політехнічний університет, 2016)
    Стаття присвячена вивченню існуючих класифікацій лояльності на основі наукових досліджень, здійснених вітчизняними та зарубіжними економістами, психологами та соціологами. Зроблено аналіз основних поглядів на ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    В статті опубліковано результати маркетингових досліджень вподобань споживачів нових автомобілів. Проаналізовано основні джерела інформації, фактори та референтні групи, що впливають на вибір автомобіля. Детально ...
  • Янковий, О. Г.; Іankovyi, O.; Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    У статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні ...
  • Педько, Ірина Анатоліївна; Pedko, Iryna (2014-11)
    Розглянуто основні тенденції ринку житла в Україні. За аналізом хронологічного розвитку ринку житла виявлено фактори макроекономічного середовища, які мають найбільший вплив на коливання ринку. Також розглянуто залежність ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2015-01)
    В статті опубліковано алгоритм запуску нової моделі автомобіля на ринок. Проаналізовано основні зарубіжні та вітчизняні, теоретичні та практичні джерела інформації, щодо проведення заходів з презентації автомобіля для ...
  • Замлинська, Ольга Володимирівна; Zamlynska, Olha (Одеський національний політехнічний університет, 2015-05)
    У статті представлено можливості впровадження інноваційних маркетингових технологій на рівні підприємств з використанням ІТ-технологій. Неможливість реалізації стратегії розвитку підприємства в перспективі без дієвої ...
  • Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-04)
    The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities ...
  • Ivanov, Yu.; Іванов, Ю. Б.; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-10)
    The article analyses approaches of information sources identification to produce forecasts of scientific and technological development of the company's marketing information system. Authors believe that the basis ...
  • Yankovoy, O.; Янковий, О. Г.; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-12)
    The paper proposes a scientific and methodical approach for choosing a method of innovative products` sales forecasting depending on the stage of the innovation process. For every stage of the innovation process ...
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2016-04)
    The article analyzes the problem of accounting for logistics costs in the financial statements of the industrial enterprises. It is proposed to revise the traditional methods of accounting logistics costs provided for in ...
  • Atiushkina, Viktoriia; Атюшкіна, Вікторія Віталіївна (Odessa National Polytechnic University, 2016)
    The paper proposed an utilization of modular approach to the formation of a marketing information system and its integration into the General information system of the enterprise for efficient use of information when making ...