eONPUIR

Recently added

Статті каф. маркетингу: Recent submissions

  • Oklander, Mikhail; Yashkin, Dmitry; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (2019-10)
    A scientific-methodological approach to selecting a route with a minimal projected number of road accidents among several possible routes that connect the points of departure and destination has been proposed, which is ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Yashkin Dmytro; Яшкин, Дмитрий Сергеевич (2016)
  • Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич (ОНПУ, 2014)
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна; Konak, Yevheniia; Конак, Євгенія Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2018)
    The article is content critically analyzes the scientific idea of developing the concept of digital marketing. It was determined turning points in the form of global megatrends, which shape the future ...
  • Atiushkina, Viktoriia; Атюшкіна, Вікторія Віталіївна (Odessa National Polytechnic University, 2018)
    In the article the approach to the definition of groups of parameters of the complex of marketing of the enterprise under the influence of external conditions of competition is investigated, the ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetiana (Odessa National Polytechnic University, 2017)
    У статті зазначено, що умови цифрової економіки спричинили зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів. Втрачає значення традиційних підходів до сегментування ринків збуту. Визначено, що ...
  • Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Педько, Ирина Антольевна; Чайковская, Марина Петровна; Oklander, Mikhail; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Pedko, Irina; Chaikovska, Marina (2018-10)
    Розглянуто основні технологічні інновації цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що головним напрямком цифрового маркетингу є персоніфіковане відношення до ...
  • Чукурна, Олена Павлівна; Мазур, Юлія Олегівна; Chukurna, Olena; Mazur, Yuliia; Мазур, Юлия Олеговна (Odessa National Polytechnic University, 2018)
  • Семенова, Катерина Данилівна; Семенова, Екатерина Даниловна (TAC, 2018-03)
    Запропоновано методику проведення кабінетного маркетингового дослідження. Розглянуто особливості розрахунку показників обсягу реалізації продукції, що містяться у фінансовій та податковій звітності підприємств, і запропоновано ...
  • Крикавський, Васильович Крикавський; Якимишин, Лілія Ярославівна; Krykavskyi, Vasylovych; Криковский, Васильевич Криковский; Yakymyshyn, Liliia; Якимишин, Лилия Ярославовна («ТЕС», 2018-03)
    В статті окреслено необхідність адаптації комплексної системи стратегічного маркетингового управління підприємством до умов реалізації ключових бізнес-процесів ланцюга поставок товарів повсякденного попиту: обслуговування ...
  • Olejarz, T.; Nitsenko, V.; Chukurna, Olena; Mykhailova, Mariia; Олеяж, Т.; Ниценко, В. С.; Чукурна, Олена Павлівна; Михайлова, Марія Валеріївна; Чукурная, Елена Павловна; Михайлова, Мария Валерьевна (Natsional'nyi Hirnychyi Universytet, 2018)
    Purpose. The article is devoted to the investigation of factors influencing labour productivity of machine-building enterprises in mining industry and to their evaluation in order to increase the competitiveness. To develop ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana (2018-03)
    У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна (Тернопіль: Економічна думка, 2012)
    Стаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
  • Окландер, Тетяна; Окландер, Ігор; Oklander, Tetyanа; Oklander, Igor (Київ: Пошук-Інвест, 2013)
    У статті запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна (Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013)
    Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Топор, Людмила Іванівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Topor, Liudmyla; Топор, Людмила Ивановна (2013)
    Регулювання інвестиційної діяльності посідає ключове місце у вирішенні проблем активізації науково-технічного прогресу, підвищенні ефективності діяльності підприємств і формуванні позитивних тенденцій розвитку економіки ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Литвинюк, Віталій Ігорович; Окландер, Татьяна Олеговна; Литвинюк, Виталий Игоревич; Oklander, Tetyana; Lytvyniuk, Vitalii (Херсон: Гельветика, 2015)
    В статті розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності промислових підприємств в Інтернет. Виділено нові тенденції у проведенні маркетингових досліджень. Класифіковано чинники, що знижують ефективність традиційних ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна (Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015)
    Розглянуто сучасні тенденції розвитку інструментів маркетингових комунікацій. Виділено проблеми сприйняття споживачами комунікаційних повідомлень. Розглянуто сутність нових маркетингових комунікаційних технологій. ...
  • Окландер, Тетяна Олегівна; Іордек, Юлія Іванівна; Oklander, Tetyana; Иордек, Юлия Ивановна; Oklander, Tetyana; Iordek, Yuliia (Херсон: Гельветика, 2015)
    У статті розглянуто теоретичні основи стратегії підприємства. Перелічені види стратегій та подана їх коротка характеристика. Виокремлено основні критерії, на які спирається менеджер при виборі антикризового управління. ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Новошинська, Л.; Чукурна, Олена Павлівна; Oklander, Mykhaylo; Novoshynska, Lyubov; Chukurna, Olena; Окландер, Михаил Анатольевич; Новошинская, Л.; Чукурная, Елена Павловна (Київ: Пошук-Інвест, 2012)
    У статті розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії «Оранта». Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку ...