eONPUIR

Recently added

Статті каф. маркетингу: Recent submissions

  • Окландер, Михайло Анатолійович; Яшкін, Дмитро Сергійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro (Одеса: МГУ, 2017)
    У статті розглянуто кількісні методи оцінки логістичних ризиків функцій постачання та фізичного розподілу. Доведено, що ризики функції постачання та функції фізичного розподілу у логістиці схожі. До них можна віднести ризик ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна (Київ: Вид-во КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2017)
    В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті, за допомогою якого можна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація.
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна (Одеса: ОНПУ, 2017)
    У статті зазначено, що умови цифрової економіки спричинили зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів. Втрачає значення традиційних підходів до сегментування ринків збуту. Визначено, що онлайн спільноти ...
  • Oklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Pedko, Iryna; Yashkina, Oksana; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Педько, Ирина Анатольевна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (Харьков: НПП ЧП «Технологический Центр», 2017)
    The theoretical generalization, which is revealed in the development of conceptual and methodological principles and methodical provisions related to formation and functioning of the forecasting subsystem of the marketing ...
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2017-03)
    The article gives a comparative analysis of the factors of the brand in the B2C and B2B markets. It has been concluded that the basic principle of creating a successful brand is the development of its identity. The ...
  • Пучкова, Світлана Ігорівна; Puchkova, Svitlana (Одеський національний політехнічний університет, 2017-04)
    У статті розкрито специфіку і підходи щодо визначення понять «маркетинг відносин» і «внутрішній маркетинг». Визначено взаємозв’язок між маркетингом відносин і управлінням персоналом. Особлива увага приділена лояльності ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo (Одеський національний політехнічний університет, 2013-01)
    В статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведена класифікація підприємств роздрібної торгівлі. ...
  • Філиппова, Світлана Валеріївна; Filyppova, Svitlana; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana (Одеський національний політехнічний університет, 2013-09)
    В статті виділено етапи розвитку ринку світлопрозорих конструкцій. Проведено кореляційний аналіз впливу показників регіонального розвитку на виробництво світлопрозорих конструкцій. Констатовано, що ринок світлопрозорих ...
  • Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2014-01)
    The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales ...
  • Oklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Yashkin, Dmytro; Яшкін, Дмитро Сергійович (Odessa National Polytechnic University, 2014-02)
    The theoretic-applied positions of forming of mechanisms of pricing and factors, influencing on acceptance of price decisions in a retail business are considered in the article. Classification of enterprises of retail ...
  • Chukurna, Olena; Чукурна, Олена Павлівна (Odessa National Polytechnic University, 2016-09)
    The article describes the standardization and certification system in the European Union. The attention is focused on the latest and global approach to the EU standardization system. Determined the conceptual ...
  • Яшкін, Дмитро Сергійович; Yashkin, Dmytro (2016)
    У статті проаналізовано сучасні визначення логістики та наведено визначення логістичного ризику. Логістичні ризики класифіковано в залежності від етапів логістичної діяльності. Для кожного з етапів логістичної діяльності ...
  • Неткова, В. М.; Netkova, V. (Одеський національний політехнічний університет, 2016)
    Стаття присвячена вивченню існуючих класифікацій лояльності на основі наукових досліджень, здійснених вітчизняними та зарубіжними економістами, психологами та соціологами. Зроблено аналіз основних поглядів на ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    В статті опубліковано результати маркетингових досліджень вподобань споживачів нових автомобілів. Проаналізовано основні джерела інформації, фактори та референтні групи, що впливають на вибір автомобіля. Детально ...
  • Янковий, О. Г.; Іankovyi, O.; Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    У статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні ...
  • Педько, Ірина Анатоліївна; Pedko, Iryna (2014-11)
    Розглянуто основні тенденції ринку житла в Україні. За аналізом хронологічного розвитку ринку житла виявлено фактори макроекономічного середовища, які мають найбільший вплив на коливання ринку. Також розглянуто залежність ...
  • Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna (Одеський національний політехнічний університет, 2015-01)
    В статті опубліковано алгоритм запуску нової моделі автомобіля на ринок. Проаналізовано основні зарубіжні та вітчизняні, теоретичні та практичні джерела інформації, щодо проведення заходів з презентації автомобіля для ...
  • Замлинська, Ольга Володимирівна; Zamlynska, Olha (Одеський національний політехнічний університет, 2015-05)
    У статті представлено можливості впровадження інноваційних маркетингових технологій на рівні підприємств з використанням ІТ-технологій. Неможливість реалізації стратегії розвитку підприємства в перспективі без дієвої ...
  • Oklander, Tetyana; Окландер, Тетяна Олегівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-04)
    The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities ...
  • Ivanov, Yu.; Іванов, Ю. Б.; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-10)
    The article analyses approaches of information sources identification to produce forecasts of scientific and technological development of the company's marketing information system. Authors believe that the basis ...