eONPUIR

Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Янковий, О. Г.
dc.contributor.author Іankovyi, O.
dc.contributor.author Яшкіна, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Yashkina, Oksana
dc.date.accessioned 2017-04-06T10:00:52Z
dc.date.available 2017-04-06T10:00:52Z
dc.date.issued 2014-07
dc.identifier.citation Янковий, О. Г. Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України / О. Г. Янковий, О. І. Яшкіна // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 5 (15). – С. 70–75. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/70-75.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1845
dc.description.abstract У статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні та тенденції перефор- матування часток ринку вітчизняних автовиробників. Виявлено чинники впливу інноваційних витрат на показники інноваційної діяльності в підгалузі тран- спортного машинобудування. en
dc.description.abstract assembly plants in Ukraine and the dynamics of changes in demand for products of domestic automakers. Tendencies of changes in demand for passenger cars in Ukraine and trends of reformatting market shares of domestic automakers are revealed in the study. The factors of influence of innovation expenditures on indicators of innovation activity in the sub-sector of transport engineering are identified. en
dc.description.abstract В статье проанализированы современное состояние автомобилестроительных и автосборочных предприя- тий Украины и динамика спроса на продукцию отечественных автопроизводителей. Выявлены тенден- ции изменений спроса на легковые автомобили в Украине и тенденции переформатирование долей рынка отечественных автопроизводителей. Выявлены факторы влияния инновационных расходов на показатели инновационной деятельности в подотрасли транспорт- ного машиностроения en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject маркетингові дослідження en
dc.subject автомобілебудівні підприємства en
dc.subject попит на нові автомобілі en
dc.subject інноваційна діяльність en
dc.subject marketing researches automotive companies en
dc.subject the demand for new cars en
dc.subject innovative activity en
dc.subject маркетинговые исследования en
dc.subject автомобилестроительные предприятия en
dc.subject спрос на новые автомобили en
dc.subject инновационная деятельность en
dc.title Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України en
dc.title.alternative Marketing research of sales markets of automotive enterprises in Ukraine en
dc.type Article en
opu.faculty Інститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 70 en
opu.citation.lastpage 75 en
opu.citation.issue № 5 (15), 2014 en
opu.staff.id yashkina@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию