eONPUIR

Систематизація типів лояльності споживачів продукції промислових підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Неткова, В. М.
dc.contributor.author Netkova, V.
dc.date.accessioned 2017-04-13T07:12:31Z
dc.date.available 2017-04-13T07:12:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Неткова, В. М. Систематизація типів лояльності споживачів продукції промислових підприємств / В. М. Неткова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2016. – № 5 (27). – С. 38–44. uk
dc.identifier.issn 2226-2172
dc.identifier.uri http://economics.opu.ua/files/archive/2016/No5/38.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1902
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню існуючих класифікацій лояльності на основі наукових досліджень, здійснених вітчизняними та зарубіжними економістами, психологами та соціологами. Зроблено аналіз основних поглядів на лояльність, розглянуто основні типи та види. Виділені унікальні характеристики кожного з видів лояльності, а також наведені рекомендації щодо характеру маркетингової діяльності в залежності від виду. Сформульована класифікація покупців в залежності від стадії розвитку відносин із ними. В статті запропоновано новий підхід до класифікації лояльності «за фактором ймовірності формування лояльності», згідно з яким відокремлено три види лояльності: потенційна, доступна й справжня, та здійснено їх порівняльна характеристика за п’ятьма виділеними показниками. Також розширено існуючий понятійний апарат щодо трактування комплексної лояльності, а саме запропоновано новий підвид – показова лояльність en
dc.description.abstract Article examines the loyalty of existing classifications, on the basis of research that was conducted by domestic and foreign economists, psychologists and sociologists. The analysis of the main views on loyalty, the basic types and kinds. Highlighting the unique characteristics of each of the types of loyalty, and provides guidance on the nature of the marketing activities, depending on the species. Formulated a classification of customers, depending on the level of development of relations with them. The article presented new approach to the classification of loyalty "by a factor of probability of formation of loyalty", it includes three types of loyalty: the potential, available or true, and shows their comparative characteristics of five selected indicators. Also proposed a new subspecies of complex loyalty – loyalty showy. en
dc.description.abstract Статья посвящена изучению существующих классификаций лояльности на основе научных исследований, осуществлённых отечественными и зарубежными экономистами, психологами и социологами. Сделан анализ основных взглядов на лояльность, рассмотрены основные типы и виды. Выделены уникальные характеристики каждого из видов лояльности, а также приведены рекомендации относительно характера маркетинговой деятельности в зависимости от вида. Сформулирована классификация покупателей в зависимости от стадии развития отношений с ними. В статье предложен новый подход к классификации лояльности «по фактору вероятности формирования лояльности», согласно которому выделено три вида лояльности: потенциальная, доступная или истинная, и приведена их сравнительная характеристика по пяти выделенным показателям. Также расширен существующий понятийный аппарат, трактующий комплексную лояльность, предложен новый подвид – показная лояльность. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en
dc.subject лояльність en
dc.subject поведінка en
dc.subject класифікація en
dc.subject ознака en
dc.subject ставлення en
dc.subject придбання en
dc.subject вплив en
dc.subject loyalty en
dc.subject behavior en
dc.subject classification en
dc.subject indication en
dc.subject attitude en
dc.subject acquisition en
dc.subject influence en
dc.subject лояльность en
dc.subject поведение en
dc.subject классификация en
dc.subject признак en
dc.subject отношение en
dc.subject приобретение en
dc.subject влияние en
dc.title Систематизація типів лояльності споживачів продукції промислових підприємств en
dc.title.alternative Systematics types of customer loyalty products industry en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу uk
opu.citation.journal ЕКОНОМІКА: реалії часу en
opu.citation.firstpage 38 en
opu.citation.lastpage 44 en
opu.citation.issue №5(27), 2016 en
opu.staff.id v.n.netkova@opu.ua


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию