eONPUIR

Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Малахов, В. П.
dc.contributor.author Гогунський, В. Д.
dc.date.accessioned 2017-04-30T18:10:37Z
dc.date.available 2017-04-30T18:10:37Z
dc.date.issued 2009-06
dc.identifier.citation Малахов, В. П. Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю / В. П. Малахов, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2009. - № 3. - С. 3-8. uk
dc.identifier.uri http://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2009_3/003-008.pdf
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127
dc.description.abstract Розглянута структура пізнавальної діяльності людини, яка має чотири послідовних рівні засвоєння знань, що відображають розвиток досягнень в процесі навчання: знання-знайомства; знання-копії; знання-уміння; знання-трансформації. Показано. що зазначені рівні засвоєння знань утворюють певну інформаційну ієрархію, яка вимагає специфічних принципів, методів й прийомів при навчанні та контролі. Створення тестових форм контролю досягнень студентів базується не тільки на знаннях предметної області, але й на використанні методів, прийомів та засобів різних галузей знань en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Одесса : ОНПУ en
dc.subject знання-знайомства en
dc.subject знання-копії en
dc.subject знання-уміння en
dc.subject знання-трансформації en
dc.subject тести en
dc.subject контроль знань en
dc.title Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності UK
opu.citation.journal Шляхи реалізації кредитно-модульної системи en
opu.citation.firstpage 3 en
opu.citation.lastpage 8 en
opu.citation.issue 3 en
opu.staff.id gogunsky@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию