Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Малахов, В. П. | |
dc.contributor.author | Гогунський, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2017-04-30T18:10:37Z | |
dc.date.available | 2017-04-30T18:10:37Z | |
dc.date.issued | 2009-06 | |
dc.identifier.citation | Малахов, В. П. Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю / В. П. Малахов, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2009. - № 3. - С. 3-8. | uk |
dc.identifier.uri | http://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2009_3/003-008.pdf | |
dc.identifier.uri | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127 | |
dc.description.abstract | Розглянута структура пізнавальної діяльності людини, яка має чотири послідовних рівні засвоєння знань, що відображають розвиток досягнень в процесі навчання: знання-знайомства; знання-копії; знання-уміння; знання-трансформації. Показано. що зазначені рівні засвоєння знань утворюють певну інформаційну ієрархію, яка вимагає специфічних принципів, методів й прийомів при навчанні та контролі. Створення тестових форм контролю досягнень студентів базується не тільки на знаннях предметної області, але й на використанні методів, прийомів та засобів різних галузей знань | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Одесса : ОНПУ | en |
dc.subject | знання-знайомства | en |
dc.subject | знання-копії | en |
dc.subject | знання-уміння | en |
dc.subject | знання-трансформації | en |
dc.subject | тести | en |
dc.subject | контроль знань | en |
dc.title | Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю | en |
dc.type | Article | en |
opu.kafedra | Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності | UK |
opu.citation.journal | Шляхи реалізації кредитно-модульної системи | en |
opu.citation.firstpage | 3 | en |
opu.citation.lastpage | 8 | en |
opu.citation.issue | 3 | en |
opu.staff.id | gogunsky@opu.ua | en |