Розглядаються питання розширен-
ня можливостей в організації аудиторної та позааудиторної самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузів-
ської підготовки за допомогою впровадження в навчальний процес електронних дидактичних засобів. Запропонова-
но класифікацію сучасних електронних дидактичних засобів як компонента комп’ютерних технічних засобів на-
вчання, розроблених на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано варіант реалізації
програми-тренажера «Пропедевтичний курс», створений засобами WEB-програмування на основі навчального мате-
ріалу пропедевтичного курсу як одного з найважливіших елементів структури змісту навчання науковому стилю
мовлення в рамках мовної підготовки іноземних студентів на підготовчому факультеті
Questions of empowerment the organization of classroom
and extracurricular self-study of foreign students at the stage of pre-university training through the implementation of
electronic teaching tools as a component of computer training facilities in educational process are considered. Classification
of modern electronic teaching tools as a component of computer hardware training, developed on the basis of modern information
and communication technologies is offered. Version of program-simulator "Introductory course" is offered. The program
is created by means of WEB-programming and uses training material of introductory course. Introductory course is one
of the most important elements of teaching of scientific style of speech within the language training for the foreign students at
the preparatory faculty