eONPUIR

Recently added

2. Матеріали конференцій: Recent submissions

  • Ракова, Аліна Артемівна; Rakova, Alina Artemivna; Клименко, Наталія Миколаївна; Klymenko, Nataliya Mykolayivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Нанотехнологія є сукупністю методів виробництва продуктів з заданою атомною структурою шляхом перестановок та формування на атомному і молекулярному рівнях. Ці технології дозволяють контрольовано формувати та модифікувати ...
  • Прокоф'єва, Анна Іванівна; Prokofieva, Anna Ivanivna; Клименко, Наталія Миколаївна; Klymenko, Nataliya Mykolayivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Жароміцні сплави є важливим класом матеріалів у сучасній матеріалознавчій науці, які володіють високою термічною стійкістю та механічною міцністю. Дослідження їхньої структури та властивостей дозволяє розширити можливості ...
  • Онищук, Олександра Олександрівна; Onyshchuk, Oleksandra Oleksandrivna; Продіус, Оксана Іванівна; Prodius, Oksana Ivanivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    впровадження штучного інтелекту у систему менеджменту стає все більш актуальною тенденцією, що відкриває широкі можливості для оптимізації та покращення бізнес-процесів. ШІ-системи здатні автоматизувати рутинні завдання, ...
  • Морозов, Станіслав Михайлович; Morozov, Stanislav Mihaylovich; Акулюшина, Марина Олександрівна; Akulyushina, Maryna Oleksandrivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    У цій доповіді розглядаються ключові тенденції, які формують майбутнє виробничого менеджменту. До них належать інтеграція цифрових технологій, стійкість, гнучкість, персоналізація та розвиток талантів. Виробничі менеджери, ...
  • Мартинюк, Андрій Сергійович; Martyniuk, Andrii Serhiiovych; Соколи, Іван Іванович; Sokolu, Ivan Ivanovych (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    визначено сутність поняття менеджменту персоналу, голові завдання та мету. Розроблення кадрової політики, оцінка впливу внутрішнього та зовнішнього середовища на персонал, ефективний набір персоналу, ефективна комунікація, ...
  • Чоботар, Олександра Сергіївна; Chobotar, Oleksandra; Шпинковський, Олександр Анатолійович; Shpinkovski, Oleksandr (Запропоновано аналіз вимог до розробки онлайн-сервісу, який спрямований на покращення психологічного стану користувачів. Визначено вагомість використання подібних сервісів для споживання контенту. Уточнено набір завдань, які потрібно вирішити під час процесу розробки. Проведено аналіз аналогічних систем з метою порівняння. Сформульовано вимоги, які будуть враховані під час створення сервісу. Ключові слова: інформаційна система, онлайн-сервіс, психологічний стан, 2024)
    Запропоновано аналіз вимог до розробки онлайн-сервісу, який спрямований на покращення психологічного стану користувачів. Визначено вагомість використання подібних сервісів для споживання контенту. Уточнено набір завдань, ...
  • Манічева, Наталя; Тітова, Наталя; Сербіна, Валерія; Кондолов, Віталій; Шмараєв, Олександр (2024)
    Дистанційна медицина стає все більш актуальною у сучасному світі, де технології набувають шаленої популярності. У контексті лікування хвороби серця, використання технологій дистанційного моніторингу має значний потенціал ...
  • Манічева, Наталя; Шаповалов, Ігор; Пуріч, Валентина; Голобродська, Анастасія; Костін, Костянтин (2024)
    Метод аналізу ієрархій це один з найбільш сучасних, важливих методів в теорії прийняття рішень, який використовується для вибору оптимального рішення проблем. Метод немає конкретного напрямку застосунку, може бути використано ...
  • Ковальчук, Юлія Сергіївна; Kovalchuk, Yuliia Sergiivna; Буковський, Олександр Олександрович; Bukovsky, Oleksandr Oleksandrovych (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    визначено сутність конфлікту та його види. Досліджено значення управління конфліктами на підприємстві. Наведено основні причини конфліктів в колективі та етапи управління конфліктами. Описана найвідоміша модель конфлікту ...
  • Нерсесян, Борис; Носова, Тетяна (2024)
    В ході виконання роботи було розглянуто будову нервової системи людини, сутність стресу, його види, ступені вираження та стадії розвитку, наведені фізіологічні механізми стресу. Проаналізовані можливості сучасних онлайн-сервісів ...
  • Tigariev, Volodymyr; Lopakov, Oleksii; Kosmachevskiy, Volodymyr; Kolesnikova, Kateryna; Zudikhin, Yehor (2024)
    The characteristics of solar panels depend heavily on weather conditions such as light and temperature. During the day, the temperature and power of the solar generator are constantly changing. These changes result in a ...
  • Денкова, Марія Іванівна; Denkova, Maria Ivanivna; Продіус, Оксана Іванівна; Prodius, Oksana Ivanivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    розглянуто сучасні методи планування виробництва в умовах війни. Визначено вплив війни на виробництво та необхідність застосування сучасних методів планування для забезпечення стабільності та ефективності виробництва. ...
  • Браткова, Богдана Георгіївна; Bratkova, Bogdana Georgievna; Продіус, Оксана Іванівна; Prodius, Oksana Ivanivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    визначено сутність мотивації в умовах воєнного стану, розглянуто методи, які можна застосовувати, визначено вимоги до формування системи управління персоналом, які необхідно впровадити на підприємстві. Наголошується на ...
  • Такахасі, Юріка; Takahashi, Yurika; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    У сучасному світі, де конкуренція на ринку стає все жорсткішою, брендинг відіграє важливу роль у диференціації та встановленні зв'язку з цільовою аудиторією. Бренд-бук є ключовим інструментом брендингу, що забезпечує ...
  • Присяжнікова, Катерина Сергіївна; Prysiazhnikova, Kateryna Sergiivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Сучасний ринок супермаркетів є складним і конкурентним середовищем, він зазнає постійних змін та вимагає постійного вдосконалення. Швидкий розвиток на ринку супермаркетів створює потребу в глибокому розумінні особливостей ...
  • Потапова, Анастасія Вікторівна; Potapova, Anastasiia Viktorivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Туризм є однією з ключових галузей для багатьох країн через своє значення для економіки та суспільства. Новітні тенденції відображають зростаючий попит на високий рівень обслуговування та персоналізовані послуги. Якісні ...
  • Побірський, Олександр Геннадійович; Pobirsky, Alex; Панченко, Марія Олександрівна; Panchenko, Mariia (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Маркетинг, маркетологи та бізнес 21 століття, якими вони стануть та які очікувати зміни? Пропонує морозглянути науку маркетингу у 21 столітті. Багато наукових праць дают нам розуміння о початку науки та розвитку, але ...
  • Наніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia Ivanivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Репутація ресторану визначається не лише якістю кухні, але й маркетинговою стратегією, яка сприяє створенню позитивного образу бренда. Перш ніж спробувати страви, люди повинні знайти заклад та захотіти провести у ньому ...
  • Мiклушевський, Кирило Дмитрович; Miklushevskyi, Kyrylo Dmytrovych; Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo Anatoliyovych (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Мережевий маркетинг став популярним та поширеним видом бізнесу починаючи з другої половини ХХ ст. В роботі досліджено розвиток, становлення, сутність та основні риси – специфічні ознаки мережевого маркетингу, які сприяють ...
  • Михайлова, Марія Валеріївна; Mikhailova, Maria Valeriivna; Кірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna (Національний університет "Одеська політехніка", 2024)
    Тема досліджує сучасні підходи та інструменти, які використовуються компаніями для забезпечення ефективної взаємодії з громадськістю всередині організації. Розвиток технологій та зростання важливості соціальних медіа та ...