eONPUIR

Recently added

2. Матеріали конференцій: Recent submissions

  • Кінка, Станіслав Михайлович (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    У статті зроблено спробу дослідити виникнення та розвиток громадського життя у формі товариств та громадсько-благодійних організацій серед представників балтійських народів (латишів та литовців) в Одесі на початку ХХ ст.
  • Іваніченко, Лілія Михайлівна (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    У другій половині XIX століття борошномельна промисловість Одеси зазнала значних змін, зумовлених впровадженням парової техніки. Одеса стала одним із головних центрів капіталістичного виробництва борошна, залучаючи як ...
  • Зінов`єва, Тетяна Анатоліївна (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    У контексті повномасштабної агресії Російської Федерації проти України все більшої значущості набуває проблема культурної деколонізації, що передбачає переосмислення історичних наративів, символічного простору та форм ...
  • Жарких, Володимир Юрійович (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    Колективна ідентичність філософії ї прагматичність життєвого досвіду Одеси, як єдиного соціального співтовариства, виражається в поведінці і спілкуванні кожного її корінного жителя. Одесити з дитинства засвоюють ...
  • Біліченко, Лідія Сергіївна (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    У даній роботі досліджується на основі окупаційних періодичних видань медико-санітарна діяльність румунської адміністрації в Одесі протягом 1941-1944 рр. Встановлено, що згідно наказу губернатора Трансністрії від 18 жовтня ...
  • Бершадський, Тимофій; Федорова, Алла Іванівна (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    Шлях одеського трамвая розпочався в 1880 р. запуском кінного трамвая, який змінився паровим, а згодом – електричним. Одеський трамвай – не лише транспорт, а й особливе середовище.
  • Афанасьєв, Олександр Іванович (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    Одеський гумор є особливим стилем мислення, мовлення і своєрідною філософією життя, де поєднується мудрість, самоіронія, дотепність, унікальна інтонація та парадоксальна логіка.
  • Амчиславський, Едуард Борисович; Галяс, Олександр Васильович (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
  • Албул, Сергій Володимирович (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    Аналізуються питання становлення сискної поліції Півдня України у ХІХ-початку ХХ століття. Розкрито функціональне призначення та основні напрями діяльності поліцейських органів.
  • Агафонова, Надія Василівна; Луньова, Ольга Костянтинівна (Національний університет "Одеська політехніка", 2025-05)
    В статті акцентовано на витоках комерційної освіти в Одесі. Розкрито процедуру заснування Імператорського комерційного училища та відтворено історію його становлення і розвитку.
  • Панченко, Марія Олександрівна; Гричан, Яна Вікторівна; Panchenko, Maria Alexandrovna; Hrychan, Yana Viktorivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    А/B тестування є потужним інструментом у маркетингу, що дозволяє порівнювати дві версії маркетингового матеріалу (наприклад, веб-сторінки, рекламного оголошення, електронного листа) для визначення, яка з них працює краще. ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Соколинська, Марина Сергіївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Sokolinska, Marina Sergiivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Роль бренду в маркетинговій стратегії підприємства в умовах кризи є ключовим фактором забезпечення стійкості бізнесу. Сильний бренд сприяє лояльності споживачів, полегшує адаптацію до змін та створює конкурентні переваги ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Антіпова, Ольга Михайлівна; Panchenko, Maria Olexandrivna; Antipova, Olha Mykhailivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У статті розглядається концепція сенсорного маркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку через емоції. Аналізуються основні сенсорні стимули (зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові) та їхній ...
  • Такахасі, Юріка; Takahashi, Yurika (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Етичні питання у зв’язках з громадськістю є важливим аспектом діяльності сучасних організацій. Дотримання етичних норм сприяє зміцненню репутації, підвищенню довіри з боку суспільства та забезпеченню сталого розвитку ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Фердман, Петро Геннадійович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Ferdman, Petro Gennadiiovych (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Реклама та медіапланування є ключовими елементами маркетингових комунікацій, спрямованими на залучення уваги споживачів, формування попиту та підвищення впізнаваності бренду. Ефективність рекламних кампаній залежить від ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Туренко, Марина Миколаївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Turenko, Maryna Mykolaivna (Національний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасних умовах високої конкуренції на ринку косметичних засобів маркетингова комунікація стає ключовим інструментом впливу на споживача . Успішне просування бренду більше не ґрунтується лише на якості продукції, важливо ...
  • Панченко, Марія Олександрівна; Мамчур, Олександра Сергіївна; Panchenko, Maria Oleksandrivna; Mamchur, Oleksandra Sergiivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Стратегія ребрендингу може впливати навпізнаваність, довіру, лояльність до бренду і навіть оцінку якості продукції. Так як сприйняття споживачів і лояльність цільової аудиторії є одним з найважливіших показників ефективності ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Лейфура, Олександра Юріївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Leifura, Oleksandra Yuriivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) є основою для довгострокових відносин між компаніями та їхніми аудиторіями, ґрунтуючись на моральних, етичних і соціальних цінностях. У сучасному світі КСВ стала філософією ...
  • Кірносова, Марина Василівна; Лялюцька, Світлана Миколаївна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Lialiutska, Svitlana Mykolaivna (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    У сучасних умовах динамічного ринку створення сильного бренду є одним із пріоритетів для підприємств, які прагнуть до довгострокового успіху. Цикл створення бренду охоплює етапи від аналізу цільової аудиторії та формування ...
  • Давидова, Ганна Віталіївна; Сенченков, Микола Іванович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Senchenkov, Mykola Ivanovich (Державний університет «Одеська політехніка», 2025)
    Сучасні підприємства змушені адаптуватися до динамічного ринку, де традиційні методи маркетингу поступово втрачають ефективність. Використання інноваційних маркетингових стратегій дозволяє компаніям не тільки залишатися ...