У статті розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.
The paper describes the most popular social networks worldwide and in Ukraine in particu-
lar. Their comparative description is provided along with the suggestion for selecting the most suit-
able to be used by industries. The activity of Ukrainian machine-building enterprises in social net-
works is analyzed and recommendations for practical application of social networks are offered,
defining a target audience of an enterprise, an SMM specialist characteristic and assessing the
results of social networks for an enterprise
В статье рассмотрены наиболее популярные в мире и в Украине социальные сети.
Представлена их сравнительная характеристика и выбраны наиболее подходящие из них
для использования промышленными предприятиями. Проанализирована активность
машиностроительных предприятий Украины в социальных сетях и разработаны рекомен-
дации по практическому использованию соцсетей: определение целевой аудитории пред-
приятия, SMM-работника и оценки результатов работы соцсетей для предприятия.