eONPUIR

Використання SMM промисловими підприємствами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Башинська, Ірина Олександрівна
dc.contributor.author Башинская, Ирина Александровна
dc.contributor.author Bashynska, Iryna
dc.date.accessioned 2017-05-18T03:00:34Z
dc.date.available 2017-05-18T03:00:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Башинська, І. О. Використання SMM промисловими підприємствами // Акт. проблеми економіки. - 2016. – № 12 (186). – С. 360-369. uk
dc.identifier.issn 1993-6788
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2706
dc.description.abstract У статті розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства. en
dc.description.abstract The paper describes the most popular social networks worldwide and in Ukraine in particu- lar. Their comparative description is provided along with the suggestion for selecting the most suit- able to be used by industries. The activity of Ukrainian machine-building enterprises in social net- works is analyzed and recommendations for practical application of social networks are offered, defining a target audience of an enterprise, an SMM specialist characteristic and assessing the results of social networks for an enterprise en
dc.description.abstract В статье рассмотрены наиболее популярные в мире и в Украине социальные сети. Представлена их сравнительная характеристика и выбраны наиболее подходящие из них для использования промышленными предприятиями. Проанализирована активность машиностроительных предприятий Украины в социальных сетях и разработаны рекомен- дации по практическому использованию соцсетей: определение целевой аудитории пред- приятия, SMM-работника и оценки результатов работы соцсетей для предприятия. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher Нац. акад. упр. – Київ en
dc.subject SMM en
dc.subject соціальні мережі en
dc.subject промислові підприємства en
dc.subject промислове підприємство en
dc.subject industrial enterprises en
dc.subject социальные сети en
dc.subject промышленные предприятия en
dc.subject репутационный менеджмент en
dc.subject Facebook en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject social networks en
dc.subject reputation management en
dc.subject репутаційний менеджмент en
dc.title Використання SMM промисловими підприємствами en
dc.title.alternative Using SMM by industrial enterprises en
dc.title.alternative Использование SMM промышленными предприятиями en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра обліку, аналізу і аудиту
opu.citation.journal Актуальні проблеми економіки : наук. екон. журн. / Нац. акад. упр. – Київ en
opu.citation.firstpage 360 en
opu.citation.lastpage 369 en
opu.citation.issue 12 (186) en
opu.staff.id i.a.bashinskaya@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию